Virge van Straalen

30/07

Vandaag is het best druk in het café maar dat vind ik prima. Ik zit best lekker in mn vel en het is mooi weer. Alleen had er van mij wat meer wind mogen zijn, het is vrijwel windstil. Ook maak ik een nieuwe cheesecake maar doordat het best druk is word ik vaak gestoord. Wel krijg ik vandaag 15 NOK aan fooi, wat dus officieel mijn eerst gekregen geld is. 'S avonds maak ik mijn pasta met garnalen en sherry als avondeten. Helaas gaan we ook vandaag weer niet vissen omdat Sascha hier nog een nachtje slaapt maar ik heb grote hoop op morgen. Na het eten bel ik gezellig even met mama en daarna vind ik een manier om van mijn blog gelijk een fotoboek te maken. Als ik hiervan een voorbeeldje wil zien kom ik er achter dat ik te veel bladzijdes heb. Als ik heel wat foto's niet heb "gekozen" kan ik wel een voorbeeld zien maar ik word erg ongelukkig van dit model. Ik ga dus lekker zelf mijn fotoboek maken.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik wist niet dat er weer meer besmetting in Nederland kwamen. Wel naar dat je in België dus buitenshuis een masker moet dragen. Echt stom dat mensen geen rekening meer houden met deze wereldwijde pandemie. Ik kan dat echt niet begrijpen, ja toen ik nog in Nederland was had ik wel moeite met het inschatten van 1.5 meter. Ook snap ik dat de meeste mensen het wel zat zijn maar wat is nu belangrijker? De gezondheid van de mensheid of dat ene feestje? Misschien denk ik er zo over omdat hier de meeste mensen zich nog steeds aan de regels houden ook al is het leven hier grotendeels terug naar het "normale" leven. Goed genoeg over corona, ik hoop (en ga er ook vanuit) dat Tove en ik contact houden. Ook weet ik dat ik nog een x aantal keer terug ga komen. Als we gaan barbecueën zijn er altijd 2 salades, een aardappel salade en een "gewone" salade. Meestal hebben we walvis en iets van worstjes op de barbecue en is er brood en urtersmør.

Favoriet Noors woord van de dag: vindstille / vertaling van gisteren: sokken

Reacties

Reacties

Iris

Fijn dat het zo'n lekker dag was! Is ook wel eens lekker lijkt me, hier was het gister ook aardig warm. En eindelijk je eerste geld verdient, feestje! Wel jammer dat je niet ging vissen, ik zal duimen voor je dat je het wel vandaag gaat doen. Lijkt me toch wel echt leuk om te doen hoor!
Zoals ik gister tegen je zei ;) je kan het beste zelf een albelli fotoboek maken, al doe je er een jaar over. dan heb je wel precies alles zoals je zelf wil en dan kan je er trots op zijn. En dan kijk je er ook nog eens met plezier in terug! Dus dat zal vast helemaal goed komen, jij kan dat namelijk.
Voor vandaag, heb een hele fijne dag! Ik ga nog even verder werken en daarna ga ik gelijk door naar Jonatan <3 lekker weekend houden, ben ik wel aan toe hahaha. xxxxxx

Theo

He meiske

Fijndat je lekker in je vel zit , ja dan zal het warm zijn als het wind stil is. Leuk die fooi omgerekend is het bijn 1,40 euro. En die mag je aan mij geven als ik een ijsje haal LOL.
Hier wordt het ongeveer 35 graden warm dus.

Ga straks boodschappen doen , begin dan aan die Tramadol, je mag geen auto rijden als je het slikt.

Gisteren aan marleen gevraagd die gaat met die ronald as maandag op vakantie. Iris en Jasmijn gaan daar wel heen.

Theo XOXO

Noors woord Windstil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active