Virge van Straalen

28/07

Vandaag word het echt heel warm, volgens verschillende weer websites rond de 25 maar het voelt eerder aan als 35. We verwachten veel mensen die ijs komen halen maar dat valt mee. Om niet de hele dag binnen te zitten kan ik wat werk buiten doen. Ik vind het heerlijk om weer even een dagje buiten te kunnen werken. Het stelt allemaal niet veel voor maar het is zo fijn. Ik begin bij het weghalen van het gras rondom het "stukje" walvis skelet tegen over het café waarna ik ook wat onkruid weg haal. Als er gasten komen ga ik even naar binnen om ze te helpen maar het liefst blijf ik buiten. Vandaag eten we wat vroeger wat ik echt niet erg vind. We eten rond kwart voor 6, dit keer eten we gekookte aardappelen, wortels, broccoli en wat vis. Dit was 'over' van de werkers dus hoefden we het alleen even op te warmen. Het voelde gek aan om zo vroeg te eten maar ik had best wel trek dus zo erg was het niet. De rest van de avond doe ik niet enorm veel, het warme benauwde weer heeft mij toch best moe gemaakt.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: soep kan heel goed avond eten zijn maar we aten het rond een uur of half 3 wat ik persoonlijk veel te vroeg vind.

Favoriet Noors woord van de dag: slitsom / vertaling van gisteren: soep

Reacties

Reacties

Iris

Lekker hoor dat zomerse weer, hier waaide het gister best heel veel. Niet super mooi zomer weer, maar het belooft vandaag weer mooi weer te worden. Lijkt me inderdaad wel lekker om met dat warm aan voelende weer buiten te kunnen werken. Wel best raar dat er zo weinig mensen ijs kwamen halen, weet je toevallig waar dat aan zou kunnen liggen? Ik hoop voor je dat het vandaag weer zo'n lekker weertje wordt en dat je ondanks dat het gisteravond benauwd was je toch goed hebt kunnen slapen! Hier gaat alles gewoon weer z'n gangetje en zijn we weer hard aan het werk, de tijd gaat wel erg traag vandaag dat is wel een beetje jammer maarja niets aan te doen he. Fijne dag en tot snel!!! xxxxx

Ellen

He heerlijk zomergevoel! Ja kan het mij voorstellen in de buitenlucht! En dan ben je weer gewend aan laat eten apart he ha ha
Hier schijnt de zon zo nu en dan een buitje en dan weer warm.. .
Veel nieuws heb ik eigenlijk dus het is maar kort vandaag liefs vanuit Odijk x

Theo

He meiske

Fijn dat het daar eindelijk zomer is . Maar als het 35 aanvoelt is het misschien wel heel veel. Van het weekend wordt het hier 30 ik kan niet wachten. Ik ben dan lekker vrij. Ga er echt van genieten. Dus dan ga ik een ijsje halen foto zal ik maken en naar je appe.
Kun je ook een foto maken van dat skelet.

En om half 3 avond eten dat lijkt wel een erge late lunchen

Theo XOXO

Noors Woord: ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active