Virge van Straalen

25/07

Ik heb niet enorm goed geslapen en voel me een beetje vermoeid maar vandaag moet ik ook gewoon werken. Ik open het café en als Valerie om 11 uur aankomt begint de drukte gelijk. Ik denk dat in het eerste uur zo'n 15 gasten komen maar ik weet het niet zeker. De rest van de dag is het gelukkig niet zo druk en kunnen we een cheesecake en een rabarber crumble maken. Ook gaan we naar buiten om de laatste paar zomer bloemen weg te gooien. Het is niet dat ze niet meer leven maar ze zien er gewoon niet zo mooi meer uit. Helaas is het best winderig dus zijn we hier best snel klaar mee. We vinden beide dat de tijd erg langzaam gaat en de dag duurt dan ook wat lang. 'S avonds maak ik voor mezelf een enorm lekkere pasta (de pittige garnalen pasta) en wat kruidenboter stokbrood. Achteraf gezien was het misschien een beetje te veel maar het was wel enorm lekker. Ook maak ik alvast een bouillon voor de soep van morgen.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik heb natuurlijk in de afgelopen tijd wel Netflix gekeken maar ik wist niet dat ik dit via de televisie kon doen. Gelukkig gaat dit via het internet en een speciaal dingetje in de tv waardoor ik gelukkig niet hoef op mijn data hoef op te letten. Het weer is hier afwisselend, de laatste paar dagen hebben we veel regen gehad en nu is het afwisselend bewolkt met veel wind.

Favoriet Noors woord van de dag: vind / vertaling van gisteren: bijzonder

Reacties

Reacties

Iris

Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, weet je hoe het kwam? Hopelijk heb je vannacht wel gewoon lekker kunnen slapen. Lijkt me fijn dat Valerie er snel was, na de opening van het café, vooral als er dan ineens 15 mensen in een uur langs komen.
Ik heb er genoten van je video update 3, was leuk om te zien wat er allemaal is veranderd daar in de tijd dat jij daar bent. Je mag wel weer snel naar huis komen hoor ;) mis je toch best wel heel erg. Hopelijk heb je vandaag een fijne dag & komen er toch wat gasten en gaat de tijd redelijk snel. Ik zei toch dat je dit kon, alles in je eentje runnen en doen, je doet t kei goed!
Hier in Turnhout is het redelijk bewolkt en beetje fris buiten, maar binnen is het redelijk benauwd. Wij gaan hier zo naar de gym en dan lekker relaxen de rest van de dag. Hopelijk heb jij vandaag een beetje fijne dag en wordt je soep kei lekker! Xxx

Theo

he meiske

Heb jij ook niet goed geslapen dan kunnen we elkaar een hand geven ik nl ook niey. weet jij hoe het kwam bij jouw. Bij mij was er een feest ergens die veel herrie maakte.
Hier is het weer ook niet echt zomers. Dat gaat er wel weerv aankomen

Theo XOXO

Noors woord ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active