Virge van Straalen

20/07

Vandaag ben ik nog een dagje vrij en besluit ik mee boodschappen te doen. Tove gaat met Per vanaf donderdag t/m zondag naar de zus van Per. Ik vind het wel spannend om alleen te zijn maar het gaat helemaal goed komen. Ook heb ik niet zo veel nodig dus kiezen Tove en ik wat gebakjes uit. Terug in de auto eet ik een gebakje van amandelen die enorm lekker is. Het doet me een beetje denken aan de chocolade/marsepein staven die we wel eens in december hebben maar dan beter. De rest van de dag doe ik vrij weinig want ik ben best moe omdat ik niet zo lekker had geslapen. 'S avonds eten we de restjes van wat de werkers ook hadden, rijst met een curry. Niet echt mega lekker maar goed ik had zelf ook niet echt zin om te koken. Als toetje heb ik een pecan broodje die voor mij net iets te zoet is, maar ook weer erg lekker.

Vragen op de vragen van de blog van gisteren: ik was gister ook zo moe omdat de pub tot 2 uur s nachts duurt en daarna moesten we nog even opruimen.

Favoriet Noors woord van de dag: kylling / vertaling van gisteren: schaaldieren

Reacties

Reacties

Ellen

Even niet gereageerd maar daar ben ik weer.
Wat een hike heb je gemaakt en dat sneeuwfilmpje top!!! Apart he !?!
Het lijkt wel luilekkerland daar ha ha taartjes broodjes garnalen ... heerlijk!
Merk je nu ook dat het vakantie wordt daar dwz meer bezoek? Lees wel de ene dag dit en de andere dag minder; maar weet je of je het daardoor drukker krijgt?
Vandaag is mijn oppasdag dus ik ga weer even verder.
Jij toi toi en blijf vooral genieten! Dank weer voor de mooie foto’s xx

Ellen

Vergat ik helemaal: leuke foto op facebook van je bij Tove;)

Theo

He meiske

Helemaal alleen lijkt me ook spannend maar Tove heeft vertrouwen in je dus dat gaat helemaal goed komen. Zijn alle dagen het café open, en heb je nog een beetje hulp?
Nu zijn die marsepeinen staven opeens niet meer goed, je raakt een beetje verwend met al dat lekkers. Denk je ook nog een beetje aan je gewicht anders moet je extra betalen in het vliegtuig LOL


Theo XOXO

Noors woord zou het niet weten deze keer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active