Virge van Straalen

10/07

Vandaag open ik 's ochtends het café en rond een uur of 12 werk ik buiten. Voor het huis hebben we een klein stukje met een stenen paadje. Intussen staat het tussen de stenen vol met onkruid en aan mij omdat te verwijderen. Het duurt langer dan ik dacht maar het ziet er een stuk beter uit. Hierna begin ik met het weggooien van sommige bloemen. 'S avonds kook ik tagliatelle met spinazie en zalm en krijg ik als compliment dat ik een pasta restaurant moet gaan beginnen. Ook doe ik nog de afwas en de rest van de avond doe ik niet veel meer. Ook heb ik vandaag te horen gekregen dat ik volgende week donderdag of vrijdag naar de top van de berg ga. Tove kan zelf helaas niet mee maar ik ga met de buurman mee, ik heb er zin in maar ik vind het toch een beetje spannend

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: oops vergeten er bij te zetten dat ze die 15 kg wortels gratis had gekregen.

Favoriet Noors woord van de dag: utenfor / vertaling van gisteren: bananenbrood

Reacties

Reacties

Iris

Wat fijn dat ze daar zo van je kookkunsten genieten! Moet zeker ook wel fijn voelen voor jou. En altijd fijn als je werk een mooi resultaat achterlaat, zoals in dit geval een mooi paadje.
Lijk me echt kei gaaf en ook wel spannend hoor, om naar de top van de berg te gaan. Maar volgens mij gaat dat echt een super uitzicht worden! Maak maar heel wat foto's ;) Ik zit voor dit weekend in Turnhout & we gaan vandaag naar de gym en naar Antwerpen, want we gaan onbeperkt spareribs eten :D echt al zo lang zin in hahaha
Voor nu, maak er een fijne dag van lief zusje van me & ik hoop dat het een beetje moeite dag wordt qua weer en werken. Xxxxx miss you

Theo

He meiske

Fijn dat je eten zo goed gewaardeerd wordt, misschien is het wel wat een klein pasta restaurant in Noorwegen LOL.
Ben jaloers op dat je naar de top van een berg gaat, hoop op mooi weer dan is het uitzicht ook stukken mooier.
Geniet van het weekend hier gaat het weer een beetje beter worden. Zal tijd worden

Theo XOXO

Noors woord kan er geen chocolade van maken

Ellen

Complimenten!!! Pasta restaurant...
Hoe gaat het met je kaal?
Ja spannend maar wel weer een leuke uitdaging en vooruitzicht he ?
Wel hier niet zoveel te melden. Florentien is onderweg van oostenrijk naar huis met jasper en vrienden. Die hebben top weer gehad gehiked ed..
verder heeft het tweede gedeelte in Nederland nu zomervakantie gekregen.
Toch blijven veel mensen thuis. Mijn collega gaat naar Tenerife maar kreeg een dag voor vertrek te horen dat het hotel dicht was. Paniek!!! Maar opgelost en opnieuw formulieren invullen ivm corona...
Het lijkt mij zo vreemd in het vliegtuig.. kapjes op ...hopelijk gaat het meevallen na de zomervakantie met corona invloeden...
Wel ik ga ook onkruid weghalen in de tuin.
Jij geniet maak er weer wat leuks moois van en hoop dat je kaak beter gaat.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active