Virge van Straalen

8/07

Vandaag is niet super spannend. Er zijn amper gasten en buiten dat om is er weinig te doen. Wel is er een update over mijn D nummer. Tove heeft nog een keer gebeld en het bleek dat ik toch niet in het systeem stond. Ze probeert het gelijk opnieuw en dit keer lukt het wel. Volgende week woensdag hebben we eindelijk een afspraak in de ochtend. Op de dag dat ik al 3 maanden in Noorwegen ben. Verder maak ik een cheesecake met kiwi, maar blijkbaar zit er een stofje in de kiwi die de gelei niet hard laat worden. Als je toch kiwi wilt gebruiken moet je de plakjes kiwi eerst blancheren. Ik hoop dat het een succes gaat worden maar ik weet niet nog niet zo zeker.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik vind gefrituurde ui best lekker maar ik zou het niet bijvoorbeeld wekelijks willen, eens in de zoveel tijd is het lekker. Ik ben gister wel wat mensen tegen gekomen maar nou niet super veel. Hierdoor kon ik goed ervoor zorgen dat er geen auto's of iets anders op de foto staat. Ik weet niet precies wat ze hier zomer noemen maar het is in ieder geval niet hetzelfde als in Nederland. Het is hier de hele tijd afwisselend bewolkt en tussen de 10 en 15°. In Tromsø zelf is ook een haven, de haven die ik tijdens het fietsen tegen kwam is kleiner en rustiger.

Favoriet Noors woord van de dag: havn / vertaling van gisteren: fietstocht

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Niet elke dag hoeft spannend te zijn, is het hier ook niet. Maar was toch wel een beetje spannend met heel dat gedoe over dat D nummer.

Gisteren was het wel spannend op het werk moest iemand getest worden op Carona en iedereen moest dus binnen blijven . Eind op de dag zo rond 17.30 was de uitslag bekend gelukkig negatief.
Maar je kan je voorstellen dat het een zware dienst was met al die clienten.

Verder ben ik benieuwd naar die taart met kiwi.

Als we eens friet eten zullen we ook die uien een keer proberen.

Vergeet vanavond niet te kijken naar de diploma uitreiking van Jasmijn.


Theo XOXO
Noors woord: Haven

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active