Virge van Straalen

25/06

Vandaag is het een beetje stormachtig en word het dus helemaal niet druk vandaag. Er komen vandaag dan ook echt enorm weinig gasten. Ik maak weer twee chocolade pavlova's alleen ik was eerst de suiker vergeten dus zakte het in. Ik baal hier best wel van maar Tove vind het niet zo erg en de tweede keer gaat het wel goed. De rest van de dag is een beetje afwachten. 'S avonds maak ik wraps met tonijn in tomatensaus, gewoon omdat ik niet zo'n enorm veel zin heb om te koken en ergens toch een beetje heimwee heb.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik zal een foto van de cheesecake aan de map "overige foto's" toevoegen zodat jullie hem ook kunnen zien. Bedankt voor de weetjes, ik vond ze erg interessant om te lezen. In de bergen ligt nog wel wat sneeuw, wat voor hier ook niet echt normaal is. In dat geval ben ik hier wel echt in een bijzondere tijd aangekomen, er viel nog heel laat sneeuw en het is nu enorm warm. Beide zijn niet zo super normaal voor hier.

Favoriet Noors woord van de dag: stjerner / vertaling van gisteren: verwennen

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Hier is het een hitte golf. Maar na vandaag wordt het weer normaal, zo rondde 22 graden is dan ook meteen 10 graden koeler dan vandaag. Maar die sneeuw daar is ook erg mooi
Ja suiker is toch echt wel belangrijk.

Verder gaat het hier goed met mijn voet steeds beter.

Theo XOXO

Noors woord sterren?

Ellen

Hai hai ja zeker tropisch heet hier! Momenteel regent het en hoor je in de verte onweer. In tilburg schijnt het behoorlijk te keer te zijn gegaan.
Pavlova blijft lekker he ;)
Bijna weer een vrije dag; weet je al wat je gaat doen?
Een mooie dag weer morgen liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active