Virge van Straalen

11/06

Vandaag is het extreem rustig, over de gehele dag heb ik 8 klanten. Ik bak 2 pavlova's in de middag om toch nog iets gedaan te hebben. Maar dat duurt ook niet enorm lang, het langste en moeilijkste is de eieren spitsen. Het is vandaag vooral een dagje van afwachten. Tove vraagt of ik 's avonds mijn garnalen pasta weer wil maken. Ze kijkt dit keer mee hoe ik het maak zodat ze het weet voor in het café. Als we zitten te eten verteld ze dat dit voor altijd op het menu blijft staan, zelfs als ik weg ben. Ik vind dat zo vet, er staat nu voor altijd 'pasta scampi alla Virge' op het menu. Na het eten Skype is gezellig even nog met papa.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik weet niet of ik in Nederland aardappel ga poten maar ik ga zeker wel dingen met kruiden en alle recepten die ik mee neem iets doen.

Favoriet Noors woord van de dag: meny / vertaling van gisteren: ploegen

Mijn blogs zijn de komende tijd wat korter omdat het enorm rustig is en ik dus niet veel over mijn dag kan vertellen. Ik hoop dat dit binnenkort gaat veranderen!

Reacties

Reacties

Theo

he meiske

Hoe vet is dat je eigen menu!!!
Lijkt me echt heel gaaf. Wat ook leuk was om weer te skype met je.
Snap dat je blogs minder wordt als er niet zoveel te doen is. Maar dan heb je weer eens tijd om een mooie video te maken . Geniet daarvan. Of weer wat leuke foto's ook een keertje met Tove.

Ik wens je alvast een heel prettig weekend

Theo XXX

Noors woord Menu

Iris

Das wel echt heel vet! Je eigen pasta op het menu, lijkt me wel gaaf. Dan over half jaartje maar weer eens langs gaan om te kijken of het er echt op staat ;) hier zijn de dagen vooral lang en saai, door Al t Keren. Nog maar 2 weken en dan zijn we er hopelijk van af! Succes vandaag en ik hoop dat er vandaag meer mensen komen in t café.

Ellen

Hai virge,
Ooo wat top: vereeuwigd is je recept en naam!!! Leuk joh! Trots!!!
He jammer niet zo druk maar goed morgen weer een dag!!
Hier heeft vannacht (vrijdag op zaterdag) flink geregend, bliksemschichten donderen; pfff ik dacht aan oma in de bossen.... ik s-avonds nog wat blad vegen want het zou slecht weer worden wel er ligt weer genoeg hoor!!!;)
Wat voor nieuws verder...? Een vreselijk ongeluk in het dorp een man van 88 rijdt keihard achteruit vd parkeerplaats rijd over een vrouw van 80 rijdt weer naar voren en rijd nogmaals over haar en blijft staan met een wiel op haar. Omstanders hebbeN de auto opgetild.... de man volledig in de war... vreselijk wat een ellende voor beiden... men dacht eerst aan een wraakactie maar de man v 88 was zo warrig... onderzoek loopt... heftig heftig...
Verder druk op werk. Echtpaar waar ik boodschappen voor doe twee maal in de week zij gaat weer proberen een boodschapje te doen bij de bakker. Tja zelf in quarantaine gaan ze op een gegeven moment erg lang...
Verder is een pensioenakkoord maar denk niet dat dit nu interessant voor je is haha .
Oke weekend begint bij ons met boodschappen jij een mooie dag liefs vanuit odijk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active