Virge van Straalen

5/06

Vandaag is het een rustig dagje. Dit is wel fijn omdat ik vandaag er voor het grootste gedeelte er alleen voor sta. Ik poets de tafeltjes en geef de plantjes bij het café wat water. Ook bak ik weer een appelcake, wat toch weer een dingetje blijft. In het originele recept moeten we hem bakken voor 25 minuten, dit hebben we al aangepast naar 20. Vandaag is hij zelfs maar 15 minuten in de oven geweest. Toch best bijzonder. 'S avonds eet ik pizza omdat ik geen zin heb in de goulash soep, maar als ik hem uit de oven haal verbrand ik mezelf wat weer jammer is. Later op de avond zet ik alle producten in izettle in categorieën zodat het hopelijk op het rapport in categorieën verschijnt. Dit is helaas niet het geval maar ik weet nu wel wat ik moet doen zodat het er wel goed op staat alleen hoe is de vraag.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik heb hier blijkbaar beter weer als bij jullie, op het moment van schrijven is het al 12°C en dit gaat oplopen tot 17°C met een beetje bewolking.

Favoriet Noors woord van de dag: brent / vertaling van gisteren: desinfectie

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Heb je je erg verbrand of valt het mee. Wel opletten als je wat pakt uit een hete oven, maar hoe kan het dat de appelcake zo kort moet.

Wat is in izettle?? snap het ff niet
Hier niet te vertellen, je had mee gekregen dat de mri scan van mij gisteren ruim 50 min duurde hoor de 11de meer.

Noors woord is verbrand

spreek je in tussen al een beetje noors

Theo XXX
ps woensdag avond skype??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active