Virge van Straalen

31/05

Vandaag gaan we verder met het klaar maken voor de verkoop, Valerie komt ook weer mee helpen. We beginnen met het zwarte plastic waar de bloembakken op staan. Het is vandaag erg warm dus weken we niet al te snel. Tove is de bestelling bloemen ophalen en als ze terug komt zetten we ze in de kas. Ondertussen zijn er vandaag ook weer veel klanten en worden we vaak onderbroken. Ik moet op potten van de nieuwe bloemen een stickertje plakken met de goede prijs, dit is niet zozeer vervelend werk maar het is zo'n 30 graden in de kas en het waait amper. Ook geef in nog wat water aan de planten in de kas en als ik daarmee klaar ben ga ik naar binnen. Tove heeft niets bedacht voor het avond eten dus ik stel voor dat ik pannenkoeken ga bakken. Dit vind ze een goed idee, want dan kunnen zij en Per nog even doorwerken en de pannenkoeken opwarmen wanneer ze klaar zijn.

Favoriet Noors woord van de dag: pannekaker / vertaling van gisteren: voorbereiden

Reacties

Reacties

Iris

Klinkt weer als een erg drukke dag, voor vandaag veel succes met de verkoop & ik hoop dat het een beetje mooi weer wordt voor je. Hier schijnt de zon al weer vol op in ieder geval. Xxx

Theo

He meiske


Het is warm zo'n 30 graden meiske dat is het hier bijna ook, maar wij hoeven niet te werken. Je hebt het vaak dat het druk is in het café maar over hoeveel mensen heb je het dan. Het café is toch behoorlijk afgelegen van dorpen.
En waren de pannenkoeken lekker.

Noors woord pannenkoek

Theo XXX

Ellen

Hai hai
Cafe plantjes...
wat een werk he! Leuk dat het cafe wat drukker is! Valerie leuk om mee samen te werken.
Ha ha de laatste drie verslagen ben ik nu in een keer aan het lezen vandaar de wat korte reacties...
Vandaag 1 juni; gisteren Iris en papa komen bbqen; was erg gezellig!
Vandaag de boodschappen naar oma brengen en dan is Pinksterweekend alweer snel voorbij.
Va 12 uur vandaag mogen hier cafes ed weer open, je meekt het nu op de weg dat het weer drukker wordt.
Verder zonnige dag!
Jij ook een mooie dag toegewenst en tot de volgende keer
Liefs

Oma van Straalen

Ook nog even wat van me laten horen / lezen. Het was een prachtige dag met veel zonneschijn.
Herman en Ellen zijn vanmiddag hier geweest met de wekelijkse boodschappen. Kan er deze week weer tegen,
Hebben gezellig op het terras gezeten en een rose

Oma

Was nog niet klaar maar berichtje was al weg. Dus onder het genot van een glaasje hebben we lekker bijgepraat.
Ik ga nu mijn avondeten klaarmaken. Nasi. en eens kijken wat er vanavond op t.v. is.
Wens jou ook mooi weer toe en geniet van alles.
Veel liefs. OMA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active