Virge van Straalen

10/05

Vandaag heb ik afgesproken met Natasja, ze komt aan rond een uur of 11. We lopen eerst samen een rondje over de boerderij en ik laat haar alles zien. Als we even later in het café een koekje eten vraag ik of ze het leuk vind om te hiken. Gelukkig vind ze hiken ook leuk en vragen we aan Tove of er een wandelroute is. Even later zijn we met een tas vol drinken en snacks onderweg. Er ligt heel veel sneeuw maar er is ons verteld dat er een kleine overkapping is waar we een klein vuurtje kunnen stoken. Ik denk zelf dat we een totaal andere route hebben gedaan want we zijn niets tegen gekomen maar goed, het was waanzinnig mooi de hele tijd. We nemen een paar korte pauzes om even iets te eten of te drinken maar het is best fris als je stil zit dus we gaan ook weer gauw door. 'S avonds eten we noodles met garnalen, groentes en een lekker sausje. Daarna brengt Tove Sascha en Natasja weg en doe ik de afwas. Natasja en ik hebben afgesproken om die overkapping te vinden en we spreken af om over 2 weken weer op pad te gaan.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: dankjewel voor alle reacties, ik vind het echt leuk om ze te lezen. Iris, ik wil je examen wel maken maar ik denk dat jij het veel beter kan. En Marieke, natuurlijk ga ik een bakfeestje houden als ik terug kom! Ik weet alleen niet hoe erg ik los ga maar anders word het een rondje Nederland om cake rond te brengen.

Favoriet Noors woord van de dag: bursdag / vertaling van gisteren: buren

Reacties

Reacties

Theo

he meiske

Fijn dat hiken alleen jammer dat je die plek niet gevonden hebt, maar dat heb je over 2 weken weer wat te doen LOL.
Waren die noedels net zo lekker als ik ze maak, vast niet. Hou oud is dat meisje ongeveer jouw leeftijd en wat doet ze daar ?
Noors woord verjaardag (omdat oma vandaag 87 is geworden mooi gekozen THX

Ellen

Woow wat een mooie foto's van je/jullie hike!!! Echt winter!
Super!!!!
Vandaag denk ik weer into de plantjes? Een mooie dag enk voor je mooie blog en foto’s
Liefs Ellen

Iris

Klinkt als of je het helemaal naar je zin hebt daar. ben best jaloers hoor, zo dat nu ook allemaal wel liever willen doen ipv school werk haha. Hier gaat nog steeds alles z'n gangetje en is het dus en stuk frisser geworden en waait het als een gek de hele dag door

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active