Virge van Straalen

24/04

Vandaag waait het best hard, gelukkig schijnt de zon dus dat betekend dat het niet zo ontzettend koud is in de kas. Vandaag ben ik weer klaar met wachten en ga ik naar de kas. Als eerste repareer ik de kweekplaten en maak twe grote stapels, als ik bijna klaar ben komt Will mee helpen. Vandaag gaan we weer verder met de mini viooltjes, we hebben af en toe een beetje moeite met de namen maar gelukkig is Tove in de buurt om te helpen. Rond een uur of twee nemen we pauze, Per heeft restjes van gister mee genomen en deze eten we op. Ik weet niet precies wat het is, maat het is mega lekker. De smaak heeft vaag iets weg van kibbeling maar dan niet krokant, zonder laagje er om heen maar met een sausje. Als we weer terug naar de kas gaan, is helaas de zon achter de wolken en je merkt dat het toch wel koud is. We gaan rustig verder met de viooltjes en kunnen er nog veel overplanten. Als we klaar zijn zien we dat er nog een paar over zijn van de kleur waar we mee bezig zijn en besluiten om deze ook nog eventjes te doen. Vandaag eten we ook wat eerder, op het menu staat een grote pan gebakken groente, frietjes, vlees reepjes maar voor mij bonen bieten burgers. Ook staat er op tafel een sausje die ik over de burgers giet, wat een uitstekende keuze bleek te zijn. Na de afwas trek ik mij terug in mijn kamer en ga ik gezellig even skypen.

Favoriet Noors woord van de dag: fisk

Reacties

Reacties

Theo

he meiske

allereerst fijn dat je nu wat eerder hebt kunnen eten , is met onze eetgewoontes toch wel heel erg fijn. Per had restjes mee genomen van de dag er voor en jij weet niet wat het is, dat is vreemd dat had jij dan toch ook die dag er voor gegeten? Echt fijn dat Tove speciaal voor jouw vegi er bij maakt. Maar wat was het sausje nu, welke smaak.

Ik merk dat je het daar wel leuk vind, geniet ervan. En die zon die komt nog wel en dan wordt het daar ook zo'n 20 graden,

Theo xxx

Theo

was het Noorse woord vergeten.

Ik dacht fris maar het bleek vis te zijn. Mijn fout

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active