Virge van Straalen

13/08

Gelukkig heb ik vannacht wat beter geslapen en voel ik me ook een stuk fitter. Het is vandaag niet heel druk in het café want het is helaas niet zo'n mooi weer. Wel is er non stop iets te doen waardoor ik geen tijd heb om de koekjes te bakken. Gelukkig kan ik nog wel een cheesecake maken zodat de cake display lekker vol zit. Ook maakt Tove een aantal van de kruiden mixen die ik dan zorgvuldig in de daarvoor bestemde zakjes doe. Deze niet ik vervolgens dicht en plak er een sticker op. Als ik hiermee klaar ben en dit heb opgeruimd komt er een gast die de pasta scampi wilt en deze maak ik met plezier. De gast vind het enorm lekker en complimenteerd me dan ook meerdere malen. Tove maakt vandaag nog wat lefse en geeft aan dat zij en Per in het café wat eten dus kook ik wat simpels voor mezelf. Hierna begin ik met het opruimen van mijn kamer en pak ik de spullen in die ik toch niet meer ga gebruiken. Het voelt wel raar om alles weer in te pakken. 'S avonds kletsen Tove en ik nog over van alles en nog wat, en laat ze me de tekeningen zien voor het eind resultaat van het café. Hierna ga ik toch maar slapen.

Favoriet Noors woord van de dag: opprydding / vertaling van gisteren: anders

Reacties

Reacties

Iris

Fijn dat je weer lekker geslapen hebt. Maar juist fijn toch, dat het zo lekker druk was in het café. Lijkt mij wel in ieder geval, dan heb je iets te doen. Wat leuk dat er weer een gast jou pasta wilde proeven, wat vond diegene er van?
Is raar he, je spullen inpakken na zo'n lange tijd daar zijn. Wel weer zin om naar huis te komen of totaal niet?
En wat zijn de plannen voor het café? Gaat er nog veel veranderen?

Theo

He meiske

Eindelijk heeft het hier ook geregend zeg maar gehoosd. Toen koelde het lekker af dus ook eens lekker geslapen, maar komende dagen wordt het weer warm. Zondag kan het 30 graden worden daar 16 met regen
Ja inpakken dat hoort er helaas ook bij, maar blijf genieten van de dagen dat je daar bent en denk niet te veel aan aan de reis maar van het moment daar.
Fijn dat ze zo genieten van je pasta.

Is dit je laatste blog ?

Theo XOXO

Noors woord Opruimen

Ellen

Hai hai
Fijn dat je beter hebt geslapen wederom je pasta een succes!!!
Ja vreemd zal het voelen dan in eens is er die dag dat je langzaam je spullen weer gaat inpakken.
Geniet vd komende dag en mocht dit je laatste blog zijn: een hele goede reis naar Oslo!!
Liefs

Oma van Straalen

Dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat we zo contact hebben. We zullen je verhalen gaan missen,
Ik vind het geweldig dat je dat zo 4 maanden hebt volgehouden om ons op de hoogte te houden van je doen en laten. Petje af. !!!
Ik heb er iedere naar uitgekeken en van genoten.
Geniet nog even van alles daar en daarna een goede thuisreis,
Veel liefs en een dikke knuffel van
OMA XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active