Virge van Straalen

6/08

Vandaag wordt het mooi en warm weer dus ga ik er vanuit dat het toch wel wat druk gaat worden. Helaas ben ik hierin fout, er komen amper mensen. Gelukkig kan ik dus veel buiten zitten en genieten van het mooie weer. Tove maakt ondertussen nog meer lefse, misschien is het al opgevallen maar lefse is enorm populair. Om 2 uur komt er een werker werker eten, wat dit keer niet chaotisch loopt. Later op de dag maak ik nog "krokan", oftewel gesuikerde amandelen. Ik vind het best spannend maar gelukkig helpt Tove mee. Als ik hiermee klaar ben komt er een bestelling voor pasta, die ik met liefde en plezier maak. Het word enorm gewaardeerd wat ik dan weer erg leuk vind. Ik vind het nog steeds zo gaaf dat een van mijn pasta recepten op het menu staat. Rond een uur of half 6 ligt het fjord er rustig bij en heb ik hoop dat we kunnen gaan vissen maar helaas gaat het dan weer waaien. De rest van de avond doe ik vrij weinig en repareer ik mijn jumpsuit waarvan een van de touwtjes een beeje was los geraakt.

Antwoorden op de vragen van mijn blog van gisteren: ik was al vegetariër voordat ik hierheen kwam maar goed, ik probeer gewoon zo min mogelijk vlees te eten. Ik snap dat ik spijtig genoeg gedag moet zeggen tegen de hoeveelheid vis die ik hier eet.

Favoriet Noors woord van de dag: hjemmelaget / vertaling van gisteren: bestellen

Reacties

Reacties

Iris

Wat fijn dat het daar ook zo'n mooi weer is, en helemaal fijn dat je gister van het weer hebt kunnen genieten! Hopelijk is dat vandaag ook. Hier was het gister kei warm en vandaag weer. Het is nu al weer 26 graden beneden in huis, terwijl alle ramen en deuren open staan. Er staat geen/amper wind dus dat helpt ook niet haha.
Wat leuk dat mensen jou pasta bestelde, en helemaal fijn dat ze er van hebben genoten, lijkt me erg leuk.
Voor nu, fijne dag vandaag en hopelijk heb je vandaag ook mooi weer. xxx

Ellen

En weer een bestelling van je pasta top joh!!! Je blijft daar in Noorwegen bekend als je daar weggaat! Super!
He fijn dat je van het weer kon genieten prachtig daar!
Hier in oostenrijk ook warm. Maar te doen . Wij gaan wandelen in de bergen daar is het nu nog koeler.
Hopelijk krijg je nog meer van deze dagen dat je lekker kunt genieten!!!
Gisteravond weer nwe coronaregels op tv . De introductie voor de studenten worden ingekort maar gelukkig kunnen ze iets. Mooi ook dat ze begrijpen waarom niet waar?! Verder moeten wij de 1,5 m regel
Meer in acht nemen... het gaat dus minder goed ...
Wel virge een mooie dag toegewenst. Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active