Virge van Straalen

31/07

Vandaag is het weer redelijk warm maar er is vandaag wel wat wind. Verbazend genoeg is het vandaag echt enorm rustig. Ook komt er weer een bestelling binnen en dit keer gaat het wel goed. Vandaag zit ik wat minder in mijn vel en ik ben dan ook blij als ik het café mag opruimen. Ik weet niet waarom ik er vandaag wat minder in zit. Tove en Per eten vandaag een soort vleessoep maar ik heb daar echt totaal geen zin in. Ook eet ik zelf wat later en bij gebrek aan inspiratie stop ik voor het gemak een pizza in de oven. De zon gaat hier laat onder maar hij verdwijnt wel al eerder achter de bergen dus kan ik alvast een beetje wennen aan dat het eerder gaat schemeren. Door de wind zit vissen er vandaag niet in maar ik vind dat niet super erg. Ik hoop echt dat we nog een keertje gaan vissen.

Favoriet Noors woord van de dag: fluesmekker / vertaling van gisteren: windstil

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Wat jammer dat het vissen niet door is gegaan.Maar ik hoop echt dat het wel door gaat komende dagen.
Fijn dat de bestelling wel goed gegaan is. Ja wen er maar aan dat de zon onder gaat is hier ook , wel laat maar hij gaat onder.

Verder weinig te vertellen. Leuk die ijs foto. Jammer dat ik zo laat was.


Grt Theo XOXO

Noors woord:?? kan er echt niets van maken

Oma van Straalen

Gisteren was het hier ontzettend warm maar vandaag toch weer een stuk frisser. Af en toe de zon en dan weer een tijd bewolking. Ben wel veel buiten geweest maar dan wel om de tuin een beetje op orde te brengen. Met een paar lindebomen in de tuin valt er altijd veel te vegen. Eerst de bloesem en daarna, ik noem het altijd de helicoptertjes, vallen die lange blaadjes naar beneden. Is dat dan eindelijk weer voorbij dan komen in de herfst de bladeren weer. Altijd vegen dus.
Morgen gaat de temperatuur weer een stukje verder omlaag om dan op het einde van de week weer warmer te worden.
Het weekend verloopt hier meestal heel stilletjes dus ook morgen zal ik niet veel te vertellen hebben.
Ik wens jou een fijn weekend toe en tot de volgende keer.
Liefs. OMA xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active