Virge van Straalen

27/07

Vandaag ben ik weer vrij en ik heb echt helemaal nergens zin in. Ook heb ik ongelooflijke last van mn keel wat weer erg jammer is. Tove komt rond 2 uur terug wat betekend dat ik toch niet voor de werkers hoef te koken. Ik vind dit niet heel jammer want ik had er toch niet mega veel zin in. De rest van de dag doe ik eigenlijk niets, het is daarvoor veel te warm. Ook eten we de overgebleven soep en Tove ziet dit als avond eten dus maak ik 's avonds voor mezelf een omelet met wat frietjes. Hierna Skype ik gezellig met Sophie waarna ik ongeveer gelijk ga slapen.

Favoriet Noors woord van de dag: suppe / douche

Reacties

Reacties

Iris

Wat balen dat je weer ineens zo veel last van je keel hebt, klinkt niet goed hoor. Zou toch echt denken dat het misschien een resultaat/gevolg is van stress. Jammer genoeg kan stress veel doen zonder dat je echt doorhebt dat je stress hebt. Weer een klein gelukje dat je toch niet voor de werkers hoefde te koken ;)
Was het daar ook zo benauwd? Hier wel in ieder geval het was gister 21 graden, beetje bewolkt en vooral erg benauwd. Hopelijk is dat vandaag iets minder. Zo ver ik van m'n werk plek kan zien is het bijna strak blauw buiten.
Nog plannen voor vandaag? of moet je gewoon werken? Voor mij is het gewoon werken vandaag en misschien nog even sporten na het werk, heb daar wel eventjes behoefte aan. Ben de dagen al aan het aftellen tot je weer naar huis komt ;) Hoop dat je toch nog een paar goeie dagen hebt tot je weer naar huis moet gaat. xxxxx

Theo

He meiske

Wat erg vervelend dat je zo keel pijn hebt. maar dan heb je wel weer een gelukje dat je niet hoefde te koken.
Rust maar lekker uit een dagje niets doen kan wonderen doen..

Ja alleen soep is geen avond eten, heb je niet van een vreemde

Wel fijn is dat het er warm is , zou willen dat dat ook hier was. Tis hier maar 20 graden en het regent af toe een beetje.

Theo XOXO

Noors woord Soep

Ellen

He getsie die keel en een day-off!!!! Mmm zorg goed voor jezelf heπŸ€—πŸ˜˜.
Een dagje niksen is ook wel eens goed laat alles maar eens even pfffff en rusten en morgen gewoon weer vol goede moed beginnen x
Hier alles oke heb wel wat te vertellen maar dit is zo openbaar ha ha
Make yr day he .j
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active