Virge van Straalen

23/07

Vandaag ben ik alleen in het café en dit keer is het ook echt alleen. Tove en Per gaan een weekendje weg. Ik vind het zelf allemaal reuze spannend maar ergens heb ik er toch wel vertrouwen in. Gelukkig is het totaal niet druk en kan ik de cakes snijden en in de vriezer stoppen. Omdat het zo rustig is kan in op tijd beginnen met opruimen en zorg ik er voor dat alles goed schoon is. Pas als ik sta te koken besef ik dat ik echt alleen ben en voel ik me toch niet zo gemakkelijk. Het helpt ook niet echt dat het eten niet lukt, het is niet vies ofzo maar het is niet wat het moet worden. De rest van de avond kijk ik wat tv maar er zijn niet echt leuke programma's dus gebruik ik het meer als achtergrond geluid.

Favoriet Noors woord van de dag: ubehagelig / vertaling van gisteren: schaar

Reacties

Reacties

Iris

Ik zei toch dat je het kan! Dat helemaal alleen daar zijn en het café runnen in je eentje. Kei goed bezig, lijkt me wel een beetje raar dat helemaal alleen zijn in een land dat niet je thuis land is en dan ook nog in een huis van iemand anders. Maar jij gaat dit gewoon kei goed doen!! Hopelijk komen er vandaag ietsjes klanten, dan heb je nog iets te doen en heb je nog wat contacten. Hier gaat het werken gewoon door, vandaag laatste dagje voor het weekend begint. Ben wel weer toe aan weekend eerlijk gezegd haha. Het weer is hier vandaag zwaar bewolkt, vooral vergeleken met gister toen het super zomer weer was.

Theo

He meiske

Heel knap dat je het toch maar doet. Ik ben super trots op je. Ja en het eten kan een keertje tegen zitten. Maar je doet het toch maar . En Tove heeft vertrouwen in je anders liet ze je niet alleen.
Straks weer boodschappen doen van het weekend weer werken.
Ja gisteren was het echt weer eens zomer maar vandaag valt het weer een beetje tegen.

Theo XOXO

Noors woord: onaangenaam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active