Virge van Straalen

19/07

Vandaag ben ik vrij en dat komt goed uit want ik ben verschrikkelijk moe. Ook voel ik me niet super lekker. Het grootste gedeelte van de dag kon ik vooral lekker bij maar Tove heeft me heel even nodig in het café. Zij heeft 's avonds een verjaardag en wil heel even een dutje doen dus stap ik even in. Gelukkig is het niet druk en heb ik geen moeilijke bestellingen. Omdat Tove dus niet mee eet maak ik voor mezelf een pasta met een pittige tomatensaus met garnalen. Erg lekker als zeg ik het zelf. Ik ga op tijd naar bed want ik ben enorm moe.

Favoriet Noors woord van de dag: krepsdyr / vertaling van gisteren: zuur

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Wat goed van je om op je vrije dag toch even in te springen knap hoor.
Hoe komt het dat je zo moe bent nog steeds van die hyke?

Gisteren zijn we uit eten geweest was erg gezellig.
Die pasta mag je ook eens hier maken lijkt me lekker

Theo XOXO

Noors woord : garnalen oid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active