Virge van Straalen

17/07

Ik ben erg moe van gisteren maar gelukkig is het vandaag alles behalve druk. We hebben vooral Finse gasten, wat ik dan wel fijn vind omdat ze dan gelijk Engels praten. Tove heeft s ochtends focaccia gemaakt en ik maak tomatenpesto. Later op de dag hak ik ook nog wat bieslook maar dit gaat niet super snel maar ik wil dit wel oefenen. Zaterdag avond hebben we weer een pub dus begin ik wat eerder zodat ik nog wat bieslook kan hakken.

Favoriet Noors woord van de dag: søt / vertaling van gisteren: tocht

Reacties

Reacties

Theo

Hoi meiske

Was de hyke zo zwaar. Had je filmpje naar beneden glijden aan een cliënt laten zien. Ze heeft zich rot gelachen ze snapte het niet dat je daar nog zo over de sneeuw kon glijden. en dan ook nog eens op je kont zoals ze zei.

Maar bieslook knip je toch waarom hakken, maar dat kan je hier straks ook wel leren heb 2 kapmessen eerst met de oude die is niet zo heel scherp de nieuwe wel maar die is dan weer super scherp.


Theo XOXO

Noors woord : zoet

Omi

Mooie foto's! Indrukwekkend landschap waar de stilte en de eenzaamheid niet alleen zichtbaar maar, zelfs voelbaar is.....Er zijn dus nog van die plekken.....Bijzonder Virge, om dat te ervaren!
Liefs van twee!!
Omi en Opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active