Virge van Straalen

13/07

Vandaag ben ik vrij en hou ik een lekkere rustdag. Ik ben nog steeds erg moe dus ik hou het vandaag bij een beetje lezen en niets doen. Wel heb ik contact met de tandarts die bevestigd dat mijn gedraaide kies op de plek zit waar ik al een paar dagen past heb.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: buiten hebben we nog steeds bloemen die water moeten krijgen of er is onkruid dat verwijderd moet worden. Daarnaast zijn we ook begonnen met het weggooien van sommige bloemen die het gewoon niet meer doen. Kortom er is naast het café nog genoeg te doen.

Favoriet Noors woord van de dag: kjeve / vertaling van gisteren: taal

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Fij dat je een lekkere rust dag hebt genomen. Maar we zien het wel meteen in je blog erg weinig LOL.
Verder slik als je pijn hebt aan je kies pijnstillers, want je kan het beste het laten verhelpen in Loon op Zand.
Hoorde vandaag dat het niet erg warm is in Noorwegen, maar dat is het vandaag bij ons ook .

Theo XOXO

Noors woord Kies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active