Virge van Straalen

12/07

Vandaag zijn Tove en ik beide erg moe, gelukkig is het niet erg druk. Ik vind de gasten vandaag een beetje vervelend maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn moeheid. Ik geef duidelijk en rustig aan dat ik niet Noors ben maar ze blijft in het Noors bestellen. Ik begrijp best dat niet iedere Noor Engels praat maar je kunt toch een poging wagen om wat Engels te zeggen. Gelukkig komt Tove net binnen en die vertaald het voor mij. 'S avonds gaat Tove naar Per toe en maak ik voor mezelf pita broodjes met groente en halloumi kaas. Wat is dat lekker zeg. Omdat ik erg moe ben ga ik op tijd slapen.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: Tove werkt meestal buiten maar af en toe werkt ze in het café. Iris had het wel goed, eerst had ik op mijn blog 3km gezet maar dit heb ik veranderd naar 3 uur.

Favoriet Noors woord van de dag: språk / vertaling van gisteren: moe

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Vervelend die taal barrière, maar je doet het erg knap denk ik. Ja je was
gisteren moe dat hadden we samen door tijdens het skype, maar het was wel gezellig. Ben er benieuwd naar die halloumi kaas.

Doe het vandaag maar lekker rustig, ke zegt dat Tove buiten werkt , maar wat moet er buiten dan nog gebeuren?

Theo XOXO

Noors woord : spraak of taal

Ellen

Hai virgeja hoorde het later van oma 3 km 3 uur ha ha
Slaap lekker en kom lekker bij x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active