Virge van Straalen

11/07

Vandaag ben ik overdag vrij omdat we s avonds een pub hebben. Tove vroeg van de week aan mij of ik het niet erg vond om 's avonds te werken waarop ik aangaf dat niet erg te vinden. Ik begin 's ochtends met een stevige hike van 3 uur, ik had hem zelf wat langer gewild maar de hoeveelheid vliegen deed me besluiten om toch terug te gaan. Daardoor heb ik helaas ook niet zo veel foto's gemaakt. Eenmaal terug slaap ik even want ik ben er stiekem wel moe van geworden. De pub stelt helaas niet zo veel voor, er zijn tot we sluiten wel wat mensen maar het is niet druk. Zelf vind ik er vrij weinig aan want er gebeurd vrij weinig en als ze iets willen communiceren ze naar mijn mening iets wat onbeleefd. Maar goed dat kan ook aan de taalbarrière liggen. De avond duurt lang en ik begin steeds meer te merken hoe moe ik ben, maar ik wil niet vragen of ik eerder mag stoppen want het was uiteindelijk wel mijn keuze. Morgen begin ik wat later want het is stiekem toch wel laat geworden.

Favoriet Noors woord van de dag: trett / vertaling van gisteren: buiten

Edit: oops, ik bedoelde 3 uur ipv 3 km

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Jeetje wat waren dat veel vliegen zeg. Toch wel slim dat je bent gaan hijken. Jammer dat je het vervelend vond dat de mensen misschien onbeleefd waren, maar kan ook aan taalbarrière liggen. Werkte Tove ook in het cafe? Hoe laat begin je nu vandaag. Ik vroeg zoals je kan zien...

Theo XOXO

Noors woord: Lopen pas?

Iris

Het klonk wel grappig, een stevige Hike.. van 3km haha. Maar volgens mij maken het die bergen we wat zwaarder & vooral die hoeveelheid vliegen, dat was echt niet normaal. Wij hebben gister een kei leuke dag gehad & ons zelf helemaal vol gegeten. We konden mentaal en fysiek geen hap meer binnen krijgen haha, dan weet je dat je goed gegeten hebt ;) vandaag rustig dagje, het weer is hier zonnig maar ook wel bewolkt af en toe. Maar het zonnetje is erg lekker. Hopelijk heb jij een fijne dag vandaag & heb je goed bij kunnen slapen! Ik heb vandaag een rustig dagje en vanavond weer richting mama, om morgen weer de werkweek te beginnen... Love you ♡

Ellen

Hai iris drie uur toch? Ha ha virge denk dat iris het niet goed heeft gelezen.
He jammer dat dan die avond niet zo uitvalt als je denkt. Morgen weer een dag ik ga nu naar je fotos kijken x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active