Virge van Straalen

9/07

Als ik wakker word heb ik ontzettend veel last van mn kaak en hoop ik dat dit snel over gaat. Tove is met Andrea naar Tromsø voor de afspraak van zijn d nummer dus ben ik alleen. Gelukkig is het alles behalve druk en kan ik iedereen rustig helpen. Als ze terug komt heeft ze 15kg worstels mee die net niet meer goed zijn. Ik mag deze schoonmaken en de vieze stukjes er af snijden. De geur is verschrikkelijk en ik ben dan ook blij als ik er klaar mee ben. We zetten ze buiten om te drogen en als ik even later wortels pak voor de wortelgelei zien ze er 'normaal' uit. Ondertussen dat ik bezig ben met de gelei kijk ik naar de diploma uitreiking van Jasmijn. Best bijzonder via een YouTube live stream. Ook krijgen we een bestelling binnen met enorm veel pitjes/zaadjes en een enorme zak Belgische chocolade. 'S avonds kook ik een courgette/broccoli oven schaal, wat bij ons alle 3 (Per eet vandaag ook mee) goed in de smaak valt. Hierna bak ik nog een bananen brood en Skype ik gezellig met Sophie.

Favoriet Noors woord van de dag: bananbrød / vertaling van gisteren: haven

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Doe je voorzichtig met die kaak.Vreemd wortels kopen die net niet goed meer zijn en die vervolgens wel verwerken. Zal inderdaad een vies werkje geweest zijn. Ja ik heb ook genoten van de diploma uitreiking van Jasmijn.
Verder hier alles rustig. Heb as maandag mijn second opinion over die leisbreukmatjes.

Geniet daar nog van alles

TheoXOXO

Noors woord :Bananenbrood

Ellen

Het blijft lekker ha ha Bananenbrood ... Al die lekkere dingen...
Ja wat fijn dat je Jasmijn haar uitreiking kom zien ik heb ook gekeken. Appte haar nog ja ja stage erg fijn ha ha ...;)
Wel leuk dat de ouders en familie ed. Er dan toch een beetje bij konden zijn. Wat dat betreft hebben al de afgestudeerden en anderen het niet zo feestelijk om hun jaar af Te sluiten dus dit was top!
Wel hier schijnt nu weer de zon en meteen warm na al die regen v afgelopen week ha ha.
Liefs el

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active