Virge van Straalen

7/07

Vandaag ben ik ook vrij. Ik ben echt enorm moe en ik val uiteindelijk ook nog een keer in slaap. Als ik wakker word besluit ik te fietsen om toch wat energie op te doen. Dit blijkt echt een goed plan te zijn want het is enorm prachtig en ik voel me gelijk een stuk minder moe. Als ik terug kom ben ik best uitgeput en verteld Tove dat we gelijk kunnen gaan eten als we willen. Ik vind dit prima omdat ik stiekem enorme honger heb. We eten hetzelfde als de werkers, friet met gefrituurde vis, gefrituurde ui en een salade. De rest van de dag doe ik vrij weinig.

Favoriet Noors woord van de dag: sykkeltur / vertaling van gisteren: rustdag

Reacties

Reacties

Theo

H e meiske

Fijn dat je toch bent wezen fietsen. En lekker friet met vis lijkt me weer erg lekker, maar gefrituurde ui is dat lekker want dat ga ik dan ook eens maken
Ben nu op het werk dus kijk ik straks de fototś sla ze nl op

Noors woord Fietstocht

Oma van Straalen

Wat een prachtige foto`s heb je weer gemaakt. Wij hebben hier vaak ook mooie wolkenvelden maar daar bij jullie zijn ze ook geweldig mooi !
Kan begrijpen dat je daar van geniet en energie van op doet.
Ik heb de indruk dat je daar weinig mensen tegenkomt als je gaat fietsen of zie ik dat verkeerd ?
Het weer hier is erg slecht. Donker, fris en af en toe regen. Geen fietsweer dus.
Bij jullie is het ook nog geen zomer denk ik ?
Volgende week zou het hier kermis zijn maar die is op het
laatste ogenblik toch afgelast vanwege corona. In Moergestel ging hij wel door maar bijna niemand hield zich aan de regels dus werden er verschillende restaurants gesloten en moest de politie ingrijpen.
Ik wens je weer een fijne dag toe en tot de volgende keer.
Liefs. OMA XXX

Omi

Bij de foto's....
Leuk om eens eens een foto van een jachthaven(tje) te zien. Had me al afgevraagd of daar überhaupt gevaren werd. Ja dus en - ze hebben de ruimte! Onze boot staat te koop en zou voor daar een prima schip zijn!
Ook leuk om jou als de meermin van Trömso te zien!

Ellen

Heerlijk toch een luierdag! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active