Virge van Straalen

6/07

Vandaag ben ik een dagje vrij en heb ik niets gepland staan. Ik bel met booking over de vragen van mijn verblijf. Het is nog niet helemaal duidelijk voor mij maar alles is gewoon goed geregeld. De rest van de dag doe ik niets en rust ik uit. Ik voel me niet heel lekker en ik heb ook niet goed geslapen dus ik kan het goed gebruiken.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik at geen zeehond omdat ik er zelf geen behoefte aan heb. Ik ben er niet op tegen omdat het een zeldzaam bij product is maar zelf hoef ik het niet. Ik denk ook dat ik onbewust ergens een lijn heb getrokken met wat ik wel en niet eet.

Favoriet Noors woord van de dag: hviledag / vertaling van gisteren: dankbaar

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Ik heb eerst je foto's gezien en daar heb ik weer erg van genoten.

Een vrije dag is ook om eens helemaal uit te rusten ff niets doen. Fijn dat nu alles goed is geregeld hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. Alles komt goed.
Vandaag de 7-7-2020 heb je toch ook nog een vrije dag of vergis is ik me

Grt

Theo XOXO

Noors woord vrije dag?

Ellen

Gelijk heb je...
Heerlijk bijkomen toch genieten vd omgeving en goed voor jezelf zorgen.
Mooie dag liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active