Virge van Straalen

4/07

Vandaag zit ik er wat beter in maar is er niet veel te doen in het café. In de middag is er eventjes een rush hour waarbij er ongeveer 20 gasten in een uur komen. Hier vraag ik of Tove even mee kan helpen want het is erg druk maar als dit voorbij is, gebeurd er vrij weinig. Ook merk ik dat Tove het etentje van morgen steeds beter begrijpt en er ook zin in heeft. 'S avonds barbecueën we gezellig en eten we walvis en maïs met wat salades. Hierna maak ik alvast de eiersalade voor morgen, helaas hebben we geen gedroogde dragon dus gebruik ik verse Russische dragon. Ik weet ook niet precies wat het verschil is maar goed. Als ik hiermee klaar ben drinken we gezellig nog wat bålkaffe, koffie gemaakt boven het vuur.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: helaas is het niet mogelijk om eerder weg te gaan, mijn contract loopt door tot en met 15 augustus en Tove heeft mijn hulp hard nodig. Ik vind het erg lief aangeboden maar helaas kan ik er geen gebruik van maken.

Favoriet Noors woord van de dag: håndkle / vertaling van gisteren: roodbaars

Reacties

Reacties

Iris

Erg fijn om te lezen & horen dat gister een fijne dag was! Mocht ook wel weer eens na zo veel mindere dagen. Heel veel plezier vandaag met je high tea! Laat je ook even op je blog weten wat er allemaal voor lekkers gemaakt was?! Want ben daar wel benieuwd naar! Hier vandaag Jasmijn haar verjaardag weer en dan krijgt ze eindelijk te weten wat ons cadeau is voor der haha, wat hadden wij dat toch weer leuk bedacht! Hele fijne dag vandaag & ik hoop voor je dat het ook een beetje mooi weer wordt daar. Hier is het winderig en bewolkt, maar niet koud gelukkig. Dikke knuffel en kus zijn onderweg naar jou!

Oma van Straalen

Hallo Virge
Ik wens je vandaag een fijne dag toe en een gezellige high tea. Ook ik ben net als Iris benieuwd wat voor lekkere dingen er bij geserveerd worden. Maar dat lezen we morgen wel denk ik.
Hopelijk is het weer daar beter dan hier. Het blijft binnen zitten met die wind en bewolking.
Ook voor de komende dagen ziet het er nog niet echt beter uit.
Geniet vandaag van alles en tot een volgende keer.
Veel liefs uit een donker Oisterwijk.
Oma xxx

Theo

He meiske


Fijn dat het beter gaat, fijn dat je al die walvis eet. Zou ik ook nl doen. Maar als je weer thuis bent is het echt afgelopen met walvis eten. haha

Hoorde dat Tove mijn eiersalade lekker vond . Mooi is nl eigen recept.

Heel veel plezier en suc6 voor vandaag maar dat gaat lukken.


Theo XOXO

Noors woord: handdoek?? Lees nl handkleed

Ellen

He goed te lezen virge! Vette knuffel vanuit regenachtig Odijk!!!!
Xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active