Virge van Straalen

2/07

Ik heb met het weer veel moeite, het is nu al een aantal dagen koud en nat. Mijn dag begint met een online webinair van de HAS, ze gaan vertellen hoe het eruit gaat zien. Helaas vertellen ze voor mij vrij weinig nieuws. Ik heb vandaag ook niet zo'n zin om in het café te werken dus ik vraag of ik een keer een dagje in de kas mag werken. Gelukkig mag dit, over de gehele dag heb ik 3 gasten maar dat vind ik niet erg. 'S avonds heb ik weer veel last van mn keel, waar ik ontzettend veel van baal. Ik heb er sinds eind april geen last meer van gehad, of in ieder geval niet zo heftig. Ik merk dat ik echt geen hap door mn keel zou kunnen krijgen dus als Tove vraagt of ik worstjes en aardappelsalade wil geef ik aan dat ik wat later eet. Ik vind van mezelf dat ik wel iets binnen moet krijgen dus rond half 10 eet ik brood en ei.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: met de werkers bedoel ik de werkers die een school bouwen. Ik heb dit in het begin van mijn blog ook verteld. We hadden toen het aanbod gekregen dat wij voor deze werkers gingen koken.

Favoriet Noors woord van de dag: hals / vertaling van gisteren: herfst

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Vervelend die keel, hoop dat je er snel geen last meer van hebt. Toch goed dat je wat gegeten hebt.
Ook het weer valt hier tegen. eerst kon je heel de dag buiten zitten in het zonnetje, maar dat kan nu ook al bijna 2 weken niet.
Tis bewolkt, regent maar echt koud is het gelukkig niet.
Maar wel jammer voor jasmijn dat de feestjes niet buiten gegeven kunnen worden. Had het beter voor haar gehoopt.

Theo XOXO
Noors woord als ik je blog lees, keel

Iris

Beetje erg vervelend van het weer en je keel, hopelijk worden beide snel een stuk beter! Ik ben gister samen met Jonatan naar Vlimmeren gefietst, daar wat thee gedronken en toen weer terug gefietst. Was wel gezellig. Vandaag cheat day, dus pannenkoeken als avondeten :D verheug me er nu al op hahaha. Hopelijk heb je vandaag een beetje fijne dag, wij gaan zo maar eens naar de gym :)

Ellen

He vervelend Virge hopelijk inderdaad snel wat beter weer en je keel
Beter; honing...? Weet tove er niet iets voor? Je weet maar nooit...
Toi toi liefs en beterschap

Ellen

Hai virge das niet fijn dat gevoel van je keel en dat je eigenlijk naar huis wilt...
Kun je tove het niet gewoon vragen? Tja en anders toch proberen er nog iets van te maken🤗.
Kop op he xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active