Virge van Straalen

29/06

Vandaag zit ik er niet zo lekker in, het is koud en ik ben moe. 'S ochtends is het een beetje chaotisch want Tove is boodschappen doen en Valerie hoeft pas om 11 te komen. Terwijl ik het café open komen er al mensen naar de blomster om bloemen te kopen. Vandaag zijn er weinig gasten en laat ik Valerie zien hoe je een cheesecake maakt. We gieten alleen de bovenste laag gelei er te vroeg op waardoor deze wegzakt in de taart. Uiteindelijk is dit geen probleem en moet ik er een nieuwe laag maken. 'S avonds krijg ik een appje dat Andrea mee eet, op een of andere manier vind ik dit best spannend. Ik maak pasta met courgette, erwten en basilicum in een citroen roomsausje, wat door beide erg gewaardeerd wordt. Per, die even later ook binnen komt, proeft ook een klein beetje en vind het ook erg lekker.

Zouden jullie het leuk vinden als ik via mijn blog een aantal recepten deel? En zo ja, zijn er nog verzoekjes?

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ja, die foto's die ik gister heb geüpload zijn van de omgeving.

Favoriet Noors woord van de dag: erter / vertaling van gisteren: gezelligheid

Reacties

Reacties

Theo

Hoi meiske

allereerst gefeliciteerd met je zus. Daar heel ver weg van ons.

Ja lijkt me ook nog steeds wennen dat weer,
Leuk dat Andrea mee eet. Is toch veel gezelliger dan alleen te eten.

Recepten mag maar die mag je ook geven als je weer thuis bent.. Maar lijkt me wel leuk
Ik heb weer genoten van de foto's. Nu ben ik aan het werk.

Hoe laat skype zondag?

Theo XOXO

Noors woord : Eter

Ellen

Hai hai
En ondanks dat je dacht mm andrea eet mee gaat t je weer goed af.
Recepten top! Kom maar op of straks als je thuis bent de recepten digitaal doorsturen een idee?
Lief van je
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active