Virge van Straalen

28/06

Vandaag ben ik weer een dagje vrij en ik besluit om gewoon lekker een dagje niets te doen. Ik ben best moe van afgelopen week dus ik kan het wel gebruiken. 'S middags Skype ik gezellig zodat ik toch een beetje bij Jasmijn dr feestje ben. Het is toch heel anders er zelf bij zijn, maar het is wel weer even fijn om zo veel mensen te gelijk te zien. 'S avonds bel ik ook nog met Charlotte, Wietze en Jolanda wat ik ook echt leuk vind. Het is fijn om met zo veel mensen te praten en ik kijk ook al uit naar de volgende Skype sessie aanstaande zondag.

Favoriet Noors woord van de dag: gemyttlighet / vertaling van gisteren: recept

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Fijn dat je er zo toch een beetje bij kan zijn.
Lijkt me ook leuk, Gezellig dat je ook nog met Jolanda hebt gekletst.
Een dagje niets doen is ook fijn, je werkt hard en veel.

Verheug me op skype as zondag. spreken nog wel een tijd af.

Theo XOXO

Noors woord Gezelligheid.

Iris

Was gezellig dat je er bij was! Miste je wel fysiek aanwezig hoor, dit is toch wel heel anders zo'n scherm met jou gezicht er op. Hopelijk heb je vandaag een beetje fijne dag. Ik zit net weer even in Turnhout tm vrijdag en dan weer weekendje naar papa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active