Virge van Straalen

26/06

Vandaag is het koud en stormachtig, ik kan dat wel gebruiken na een aantal hete dagen. Er is niet veel te doen vandaag dus schrijf ik wat recepten over zodat ik die mee kan nemen. 'S middags doe ik even een dutje want ik moet 's avonds langer door werken want we hebben weer een reservering. Maar deze stelt ook niet zo veel voor. We serveren vandaag aardappelsalade, normale salade met meloen, zelfgebakken soort van knoflook brood en walvis. Ik weet zelf nog niet precies of ik voor of tegen het eten van walvis ben maar het is erg lekker. De marinade is gemaakt van donker bier, tijm, gember, knoflook en wat citroen. Als ik klaar ben met werken Skype ik gezellig nog even met papa.

Ik weet niet of iedereen het goed heeft gezien maar de map met overige foto's staar helemaal onderaan bij de foto's. Hier is de link: https://virgevanstraalen.reismee.nl/fotos/2427051/overige-fotos/

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: Morgen ben ik weer een dagje vrij, ik zou eigenlijk met Natascha naar een museum in Tromsø gaan. Maar in overleg met haar host gaat ze eerder weg, wat ik jammer vind maar ik snap het wel. Waar zij zit is eigenlijk maar plek voor 2 working guests maar ze zouden daar dan zo'n 3 weken met zn 3e zitten. Wel heeft ze gevraagd of ze mijn nummer aan die meisjes mocht geven en ik heb gezegd dat dat mag als zij daar behoefte aan hebben.

Favoriet Noors woord van de dag: bilder / vertaling van gisteren: sterren

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Ja erg genoten van skypen.
Filmpje van Tove die walvis aan het bakken was was leuk.
Tijdens skype alles al gezegd.
Vandaag wat klimop wegknippen wordt te lang. Doe het rustig aan ivm voet


Theo XOXO

Noorswoord Plaatjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active