Virge van Straalen

21/06

Vandaag gaan Natascha en ik hiken. Het is goed warm dus neem ik veel drinken mee. Als we bij de overkapping zijn aangekomen en wat hebben gegeten besluiten we om verder te gaan hiken. We horen namelijk een waterval en we zijn erg benieuwd. Helaas kunnen we niet tot aan de waterval komen maar we vinden wel een ander pad wat we eventjes gaan bewandelen. We zouden verder kunnen wandelen maar we zijn moe, het is heet en we hebben honger. Dus we beginnen aan de daling, zodra we terug zijn eten we wat soep met brood. De rest van de dag doen we rustig aan en 's avonds eten we wat friet met salades en kip. Ik ga op tijd slapen want ik ben erg moe.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: hier vieren ze Midzomernacht op 23 juni, in plaats van de 21e! Ik ga hier zeker een blog over maken, maar dan weten jullie nu waarom er nog geen blog over de Midzomernacht is.

Favoriet Noors woord van de dag: foss / vertaling van gisteren: peer

Reacties

Reacties

Marleen

Dank je wel ?

Iris

Klinkt als of het een goeie Hike was, lijkt me wel wat lastiger met die warmte. Maar die foto's op Social media zagen er in ieder geval super mooi uit! Echt prachtige uitzichten daar, dat is het enige waar ik wel echt jaloers op ben. Hier vandaag weer een examen, volgens mij gaat die wel lukken. Het begint hier nu al aardig warm te worden, hopelijk wordt het daar ook een beetje mooi weer vandaag! Xxx

Theo

He meiske

Fijn dat je weer aan het hiken bent geweest. Wist noet dat je zo veel van wandelen hield. kunnen we het als je terug bent ook wel eens weer gaan doen.
Ga dadelijk genieten van je foto's

Hier alles her zelfde alleen dat ik net 11.45 wakker ben geworden. ben erg moe en voel meniet oke. Zal wel aan de tramadol liggen

Theo XOXO

Noors woord. Kan er niets van maken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active