Virge van Straalen

20/06

Vandaag word het een vermoeiende dag, ik werk alleen in het café en het kan ernorm druk worden. 'S ochtends in ht gelijk erg druk en ik loop dan ook als kip zonder kop rond. In het eerste uur hebben we in totaal, inclusief blomster, al 12000NOK opgehaald. Gelukkig neemt de drukte wat af, wat ik dan weer erg fijn vind. De rest van de dag is het afwisselend druk, somige momenten is het druk en kan ik ondertussen niet opruimen en andere momenten is het zo rustig dat ik buiten kan zitten. Het is echt wel goed weer dus is het echt niet erg om in de zon te zitten. Ik et eigenlijk de hele dag door, wat ik best gek vind want het voelt alsof ik de hele dag honger heb, maar dan heb ik bij het avond eten geen honger. Tove heeft ook niet zo'n honger dus maak ik een simpele salade met een balsamico dressing. De rest van de avond doe ik rustig aan, en knip ik mijn jogging broek korter en nee dit is niet zonde. Ik heb deze broek al een bijnzonder en is eigenlijk aan vervanging toe en met deze hitte kan ik wel wat meer korte broeken gebruiken.

Favoriet Noors woord van de dag: pære / vertaling van gister: snoep

Reacties

Reacties

Theo

he meiske

Slim dat je die broek korter maakt. Ik hoop wel dat hety een beetje netjes is, maar je kennende zal dat wel.
Ja soms is het erg druk , maar dan hoef je je ook niet te vervelen.

Ja als je heel de dag door wat eet heb je in de avond geen honger wel slim dat je dan toch een salade eet.

Mis je onderhand toch wel . Maar geniet ervan.

Theo XOXO

Noors woord peer?

Ellen

Zo is het rustig zo is het een topdrukte never a dull moment vandaag!!
Heerlijk een korte broek!!! Inventief van je en ha ha geen moment gedacht zonde hoor eerder goed idee! Ik denk dat je eerst naar tromso zou moeten om iets te kunnen kopen ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active