Virge van Straalen

18/06

Vandaag was het eigenlijk de bedoeling dat ik eerder begin maar ik was dit vergeten maar uiteindelijk was het niet zo erg. We hadden een groep oudere mevrouwen die wat kwamen eten. Ook vandaag is het weer rustig wat best jammer is, maar goed niets aan te doen. Wel is een een mevrouw op het eind van de dag die vorige zomer in Nederland is geweest en ze is benieuwd waar ik vandaan kom. Verder gebeurd er niet zo veel. Tove vraagt aan mij waar ik zin in heb qua avondeten en vraagt of ik dit wil koken. Ik maak een simpele curry van red curry paste, kokosmelk, garnalen, broccoli en waterkastanje. Het valt goed in de smaak bij ons beide. We hebben het over van alles en nog wat maar dan komen we op het onderwerp wierrook, ze vraagt of ik wierrook gebruik en ik zeg dat ik het soms gebruik. Ze laat me wat van haar collectie ruiken en ze geeft me een bakje soort kerst wierrook die ik lekker vind ruiken en zij wat minder. De rest van de avond kijk ik wat serie en houd ik het rustig.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: het geluid op de achtergrond was van een vrouwen avond een paar dagen geleden. Niet super interessant vind ik zelf.

Favoriet Noors woord van de dag: røkelse / vertaling van gisteren: wit

Reacties

Reacties

Ellen

Dank weer voor het delen van je dagelijkse bezigheden!
Wel hier niet echt veel nieuws, dus ik houd het kort!
Jij een mooie vrijdag toegewenst liefs

Iris

Gezellig dat sommige bezoekers zo geïnteresseerd zijn in je, lijkt me wel leuk. Jonatan is eindelijk hier, dus dat is super nieuws :D beetje jammer alleen dat ik nog steeds 3 examens te gaan heb :( hopelijk heb jij een beetje fijne dag vandaag 😘 ik ga vooral leren vandaag & Jonatan gaat gamen haha dus wij houden ons zelf wel bezig. Ik mis je wel hoor, 4 maanden is wel erg lang ;)

Theo

he meiske

Had je zonder het te vragen wierook gebruikt? Had je eerst moeten vragen. Ben wel benieuwd wat Tove allemaal heeft aan wierook. Filmpje was weer erg leuk.

Verder gebeurt er hier ook erg weinig, bank hangen ivm pijnlijk ontstoken voet.


Theo XOXO

Noors woord afgaande van je verhaal denk ik wierook.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active