Virge van Straalen

17/06

Het is weer erg rustig en vandaag ben ik er een beetje klaar mee. Tove gaat vandaag boodschappen doen dus dat betekend dat ik het grootste gedeelte van de dag alleen ben. Ik ben niet helemaal alleen want er is een mevrouw voor de boekenverkoop maar ik moet in het café blijven. Uiteindelijk besluit ik om de springvorm, waar de cheesecake in zat, een enorme poetsbeurt te geven. Van te voren zag het er echt vies uit maar nu is hij bijna helemaal terug naar de originele staat. Maar meer dan dat kan ik vandaag niet echt doen. Als Tove terug komt geeft ze aan dat ze al wat bij Per heeft gegeten dus voor het gemak eet ik een pizza. Ook heb ik berekend dat op zo'n 43% van alle dagen dat ik hier ben de zon onder zal gaan.

Favoriet Noors woord van de dag: hvit / vertaling van gisteren: suiker


Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Je moet proberen dat de sleur er niet in komt. Als er echt helemaal niet te doen is ga lekker lezen in het zonnetje oid. Want anders hou je het niet vol.. Wel weer jammer dat Tove weer bij Per heeft gegeten. Toevallig hadden wij ook pizza op. Ik vond de mijne erg lekker haast net zo goed als Happy italie

Maar goed dat je die springvorm zo goed gepoets had, heeft Tove daar nog iets over gezegd . Ik neem aan dat ze wel blij is met zo'n mooie schone springvorm.

Hier alles gewoon het zelfde. Iris & Jasmijn vinden natuurlijk dat ik veel loop.maar zit of lig voor het grootste gedeelte op de bank wat te lezen.

Theo XOXO

Noors woord weet het deze keer niet .

Ellen

He jammer dat er niet veel te doen was, maar je lost het weer zelf op!
Hier veel regen en onweer maar lekkere temperatuur. Er komen weer dagen aan die warmer zullen zijn ☀️
Een mooie dag morgen wens ik je toe xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active