Virge van Straalen

15/06

Ik zit hier inmiddels als weer 2 maanden, ik zit op de helft van mijn tijd hier. Op de een of andere manier voelt het niet zo, het voelt alsof ik hier net zit maar ook al weer super lang. Vandaag werk ik weer in het café maar het is enorm rustig. De dag gaat helaas niet zo snel voorbij en ik heb dus niet zo veel te vertellen over de dag. 'S avonds eten we weer een keertje met zijn drieën, maar er wordt niet zo veel gezegd dus dat is best jammer. Na het avond eten ga ik naar boven en bel ik gezellig even met wat vrienden.

Favoriet Noors woord van de dag: måned / vertaling van gisteren: natuur

Reacties

Reacties

Iris

Wat fijn dat jullie weer een keer samen aten! Dat gebeurt niet heel vaak meer geloof ik, lijkt me best jammer en ook wel eenzaam. Hopelijk vereenzaam je daar niet, at zou een beetje jammer zijn van je tijd daar. Hopelijk heb je vandaag een beetje fijne dag & wordt het ietsjes drukker in het café, want een hele dag geen mensen in het café kijkt me ook maar saai.
Het weer is hier ondertussen wat minder geworden, vannacht heeft het hard geregend en het is nu redelijk bewolkt maar toch ook wel warm benauwd. Vandaag beginnen m'n examens, dus dat gaat weer spannend worden. Kan jij even wat succes & geluk vanuit Noorwegen naar mij sturen ;) haha heb een fijne dag vandaag en kom maar weer snel naar huis hoor. Die 2 maanden lijken voor mij al wel echt een eeuwigheid :(

Theo

He meiske

al weer 2 maanden wat gaat de tijd toch snel. Maar als je daar bent zal het misschien wel anders voelen ja niet elke dag kan geweldig zijn.

Fijn dat je weer eens met zijn 3en eet, jammer dat er weinig gesproken is. Blijf het vreemd vinden dat je vaak alleen moet eten.

Met mij gaat het een beetje. Mijn linker voet is weer eens ontstoken . zit weer aan de tramadol. ( zware pijn stiller tis een opiaat)

Grt Theo XXX

Noors woord : maand

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active