Virge van Straalen

14/06

Vandaag ben ik een dagje vrij en ga ik de natuur weer in. Ik heb hier een video overgemaakt en ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties erop! Ik blijf mezelf iedere keer verbazen over hoe mooi het hier is. De rest van de dag kijk ik wat serie en 's avonds maak ik voor mezelf een makkelijke shakshouka. Sorry voor de korte blog van vandaag maar ik wil voor de mensen die de video nog niet hebben bekeken niets verklappen.

Favoriet Noors woord van de dag: natur / vertaling van gisteren: walvis

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Maakt niet uit een korte blog, je hebt enorm je best gedaan mer die mooie film . Blijf er van genieten. Had wat mij betreft nog een uur mogen duren erg mooi is het daar.

ff opgezocht wat je nu had gegeten, maar dat mag je voor mij ook eens maken en dan het recept achter laten

Noors woord: makkie deze keer natuur


Theo xxx

Fijne dag XXX

Ellen

Prachtig Virge en ook de muziek er onder!!! Prachtig!!! Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active