Virge van Straalen

10/06

Vandaag is het weer een rustig dagje in het café. Ik had zelf verwacht dat het wat drukker zou worden maar dit is ook wel fijn. Ik kan nu rustig koekjes en appelcake bakken zonder gestoord te worden. Maar het is ook niet zo rustig dat ik niets te doen heb, ik ben eigenlijk bijna de hele dag wel bezig. Alleen wat later op de dag heb ik niets te doen maar dan bel ik gezellig even met Jasmijn. Tove vraagt of ik later op de avond wil mee helpen met het planten van de aardappels. Rond een uur of 8 beginnen we hiermee maar omdat het wat afgekoeld is en de zon achter de wolken is trekken we eerst wat dikkere kleren aan. Het is best stressvol, maar niet onmogelijk. Als we hiermee klaar zijn maken we ook nog het kruidenveld klaar zodat de kruiden binnenkort ook gepland kunnen worden.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: met het menu maken bedoel ik het menu wat we gaan serveren op een soort schoolbord schrijven. Mijn Noors is niet uitstekend maar ik begin steeds meer te begrijpen.

Favoriet Noors woord van de dag: pløying / vertaling van gisteren: rustig

Reacties

Reacties

Iris

Zag er goed uit, wat je allemaal had gebakken gister!
Maar jij gaat dus ook zo iets beginnen in nederland? lekker aardappelen planten en kruiden en koekjes bakken voor je café. Ik zie hier wel een toekomst voor jou hoor haha.
Hopelijk heb je een beetje fijne dag vandaag, voor mij wordt het weer leren en laatste paar lessen voor de examens. Het weer is hier niet super, maar het is ook niet echt heel erg koud, dus zodra je hier weer heen komt, neem even lekker dat zonnetje van je mee. Want die mis ik toch wel een beetje hier afgelopen week. xxxx

Theo

He meiske

fijn zo'n dag maar op het laatst toch nog hard werken. Maar ff je plant geen aardappelen maar die poot je .

Zo te lezen heb je het er wel naar je zin , lekker koekjes bakken taarten etc. Geniet ervan.
Dat genieten gaan wij hier ook weer doen van het weekend wordt het hier weer lekker weer ongeveer 26 a 27 graden

Theo XXX
Noors woord ploegen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active