Virge van Straalen

7/06

Vandaag ben ik weer een dagje vrij, ik wil eigenlijk weer gaan wandelen maar het is niet zo lekker weer. Daarom besluit ik om er een rustig dagje van te maken. Ik bel gezellig met Iris, kijk wat serie en doe toch maar even een dutje. 'S avonds kook ik weer wat voor mezelf aangezien Tove nog wat in het café moet doen en daar wat soep eet. Ik maak een simpele curry met rijst die achteraf mega lekker blijkt te zijn. Morgen ga ik met Natasja naar het overdekte winkelcentrum in Tromsø. Ik ga met de fiets naar haar toe en daar brengt haar host ons naar de bus. Ik vind het best spannend om te gaan fietsen want ik moet een tunnel door, maar dit zal vast goed komen.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: hier eten ze enorm veel ijs en met als favoriet soft ijs. Ik vind dit zelf geen enkel probleem. Ze eten hier zo veel ijs omdat het hier niet zo warm word als in Nederland. Het word over 2 weken weer rond de 17 graden en dat vinden ze zomer.

Favoriet Noors woord van de dag: sykkel / vertaling van gisteren: chaos

Reacties

Reacties

Iris

Was gezellig dat bellen gisteren, ook al hadden we beiden niet super veel te zeggen. Het was goed om te zien dat je zo lekker in je vel zit. Alleen beetje jammer voor je dat het daar zo'n muggen seizoen is op het moment, want man wat waren dat veel muggenbulten die je liet zien! Ik zou ze niet van je willen overnemen hoor hahaha ;)
Veel plezier vandaag in het winkelcentrum, hoop dat je het naar je zin zal hebben & succes met je fietstocht en wees voorzichtig. Maar dat weet je wel. Voor mij is het vandaag vooral een dagje leren voor examens die volgende week beginnen & koffie drinken haha. Dikke knuffel en kus vanuit hier naar daar -XXXX-

Theo

he meiske

Fijn he zo'n vrije dag ben benieuwd naar die tunnel ( foto) maar dan heb je dus 2 vrije dagen of vergis ik me.
Hier alles het zelfde, was het skype leuk met iris vast wel.

las van iris dat je onder de muggenbulten zit, is wat minder

Theo XXX
Noors woord Fiets

Ellen

Hai Virge,

Heerlijk vooruitzicht; morgen fietsen, naar Tromso , winkelen en met Natasja!
Aj lees ik net wat Iris schreef over muggenbulten.... aaaaaaj heb je er iets voor daar...? misschien handig...
liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active