Virge van Straalen

6/06

We verwachten dat het vandaag weer druk wordt. We hebben vandaag ook nog een tosti en focaccia in het café. Ik vind het een beetje te veel want alles word enorm chaotisch en rommelig maar goed ik beslis niet wat er wel en niet in het café komt. Het is vandaag lekker warm weer en het wordt inderdaad ook erg druk. Tove maakt vandaag bietensoep en als ze hiermee klaar is ga ik lunchen. Het plan was om ook nog soep te serveren maar door de drukte en het amper soep uitserveren besluiten we om hiermee te stoppen. Wel verkopen we veel cake, ijs, koffie en de ,om het zo maar even aan te geven, broodjes. Rond een uur of 5 neemt de drukte af en maak ik 2 chocolade pavlova's, Tove begint aan de chocolade cake. Ik werk vandaag wat langer maar dat vind ik geen probleem, het was namelijk erg druk en er moet veel schoongemaakt worden. Ook kook ik wat later, Tove wil namelijk het grootste gedeelte al af hebben voor morgen. Ik heb niet enorm veel zin om er een uitgebreide maaltijd van te maken dus ik maak pasta met zure room en tonijn. Erbij eten we nog wat focaccia, het valt goed in de smaak wat ik dan weer leuk vind.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik heb mezelf goed verbrand ik denk zelf 2e graads maar voor de hygiëne heb ik er een pleister over geplakt.

Favoriet Noors woord van de dag: kaos / vertaling van gisteren: verbrand

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

wat later dan je verwacht had maar moet werken en het was erg druk.
Toch wel leuk geweest als ik het zo lees. Wat me op valt dat er erg veel soft ijs wordt gegeten terwijl het voor ons geen ijs tijd is met die kou daar. je blijft daar maar ;lekker eten . maar je moet ook hard werken.

Hou van je

Theo XXX

Noors woord chaos

Ellen

Niet verkeerd al dat ijs, pavlova e.d. dat wordt straks afkicken ha ha.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active