Virge van Straalen

3/06

Helaas is hier het muggen seizoen begonnen en ik heb ook al veel muggenbulten, een beetje jammer maar goed. Vandaag ben ik vrij en na goed uitgeslapen te hebben ga ik toch maar even wandelen. Het grootste deel van het pad is goed te bewandelen. Ook kom ik erachter dat ze een pad hebben aangelegd van houten vlonders en stenen, dit is vooral omdat het echt nat is en je er anders niet zou kunnen lopen. Hoe verder ik naar boven ga, hoe meer sneeuw er ligt maar het is nog best goed te bewandelen. Ik kan echt niet wachten tot de sneeuw helemaal weg is en het niet meer zo nat is. De rest van de dag houd ik lekker rustig en kom ik bij van de chaotische week.

Vragen op de vragen van de blog van gisteren: ja ik heb gehoord dat Jasmijn zeer waarschijnlijk is geslaagd, maar nog niets is officieel.

Favoriet Noors woord van de dag: våt / vertaling van gisteren: mug

Reacties

Reacties

Iris

Kort verhaaltje vandaag weer, beetje jammer dat je niet alles over je wandeling verteld hebt. Zoals wat je tegen kwam en over je enkel ;) maar lijkt me wel lekker zo'n dagje, uitslapen en daarna lekker wandelen. Kan zeker slechter, wel beetje jammer van de muggen dan weer. Hier zal je geen muggen op je kamer krijgen, want ik heb er zo'n horgaas voor gehangen voor je.
Hier weer een drukke dag vandaag en kijk al weer uit naar vanavond als ik weer even niets voor school ga doen. Xxx

Theo

He meiske

Fijn weer 1 dagje vrij te zijn geweest. Wat ik zo knap vind dat je dan ook iets gaat doen. Lekker wandelen is altijd leuk en fijn.
Vreemd al die muggen want je zit bij een fjord dat is zout water muggen leggen eitjes in stil staand zoet water is er ergens dicht bij een ven oid.

Ik heb helemaal geen last van muggen.

Ja jammer niets over je uitje.

Theo XXX
Noors woord Nat

Ellen

Heerlijk he zo’n dagje.
Lekker even bijkomen dingen doen of niet doen. En de dag erop kun je er weer tegen aan.
Liefs

Theo

he meiske

Zit je in de buurt van Dat stuk wat in de zee is verdwenen, ik hoop het niet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active