Virge van Straalen

2/06

Vanaf vandaag zal ik vaker in het café werken, dit omdat ik geen Noors spreek en de bloemen niet kan uitleggen. Twee mevrouwen uit de buurt komen mee helpen wanneer ze kunnen zodat altijd 1 persoon in het café is en 1 persoon in de kas. Ook is vanaf vandaag de 1 meter afstand afgeschaft maar ik weet niet of ik daar veel van ga mee maken. Helaas zit het weer niet mee, het regent bijna de hele dag. In het café maak ik een chocolade pavlova, uiteindelijk bleek dat ik er twee moest maken maar ik denk dat ze niet zo lang vers blijven. Het is een best rustige dag, af en toe zijn er klanten die wat komen eten. Ook maken we een planning voor wie waar en wanneer werkt zodat er wat overzicht is. Verder is er niet veel gebeurd.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik denk dat het maandag zo druk was omdat het Pinksteren was. Oeps, ik ben compleet vergeten een Noors woord erbij te zetten!

Favoriet Noors woord van de dag: mygg / vertaling van eergisteren: pannenkoeken

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Vind je het leuk om in het cafe te werken, wel fijn dar er dan ook iemand erbij is anders wordt het moeilijk voor je.

Neem aan dat je alles hebt mee gelezen over het slagen van Jasmijn.

Verder gebeurt er hier ook niets speciaals
As vrijdag heb ik die mri scan hoe je op de hoogte

Noors woord MUG ??
Theo XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active