Virge van Straalen

29/05

Vandaag doet Tove weer boodschappen dus ben ik het grootste gedeelte van de dag alleen. Ook heb ik weer een mailtje gekregen over het hotel en geef ik toestemming om mijn reservering over te boeken naar het andere hotel. In het mailtje staat ook dat ze hebben geprobeerd te bellen maar als ik dat nummer opzoek blijkt het een nummer uit Thailand te komen. Ik ben blij dat ik niet heb opgenomen want ik vind het toch een beetje sketchy klinken. Vandaag werk ik weer de halve dag in de kas want ik moet een paar plantjes in de plugjes doen en water geven. Ik vind het prima om in de kas te werken want het is koud en regenachtig. Ook krijgt het café vandaag een aantal bezoekers en ik doe mijn best om ze te helpen. Als het even gestopt is met regenen raap ik wat hout wat weg moet en leg dat op een hoopje bij elkaar. Ook gooi ik de rotte dode plantjes weg die onder de sneeuw hebben gestaan. Ik ruim het café weer op en vertel dat ik met papa ga skypen en of we dus iets later kunnen eten. Tove verteld dat ze mørlefser gaan maken en ze het geen probleem vinden om laat te eten. Ik vond het fijn om weer met papa te skypen, het is toch best eenzaam zonder familie in de buurt. Als avond eten hebben we een visprutje van Per wat wederom verschrikkelijk lekker is. Ik doe de afwas en ga daarna weer naar boven.

Favoriet Noors woord van de dag: regn / vertaling van gisteren: giraffe

Reacties

Reacties

Iris

Klinkt weer als een drukke dag. Hopelijk heb je wel beetje goed geslapen, ondanks dat het daar licht blijft. Hier gaat nog steeds alles z'n gangetje & met een beetje geluk gaat 15 juni de grens met België weer open :D mocht ook wel eens een keertje tijd worden haha.
Zonder jou hier is het ook wel iets minder gezellig hoor, mis je toch wel. Xx

Theo

he meiske

Je hoefde voor mij niet extra laat te eten hoor. we kunnen bijna altijd skypen. Heb het erg fijn gevonden dat skype. Want ik mis je toch wel . zo ver weg in een koud land.
Verder weet ik niet veel heb gisteren alles al verteld.
het noorse woord is regen

Theo XXX

Ellen

Zo weer druk in de weer geweest jij zeg!!! Woow!!! Fijn dat het met het hotel allemaal geregeld is joh xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active