Virge van Straalen

28/05

Wat ik zei over geen hele dagen meer werken in de kas is toch niet waar. Ik was de salade's enzo vergeten maar goed ik vind het niet zo erg. Het is absoluut geen mooi weer dus vind ik het niet erg om in de kas te werken. Helaas krijg ik een mailtje dat mijn hotel voor wanneer ik terug kom gesloten is en ik eventueel naar een ander hotel kan. Het is voor mij allemaal niet duidelijk wat er nu aan de hand is dus ik stuur een mailtje terug. Tove maakt vandaag lefse dus is ze de hele dag in het café. Ik merk dat ik er een beetje moeite mee heb en de opengeklapte blaar op mijn hand maakt het niet beter. 'S avonds laat Tove weten dat zij en Per wat brood eten in het café, ik maak voor mezelf tortilla's met ei, groente en wat kaas. Omdat het best koud is besluit ik om lekker warm te douchen, maar op een gegeven moment komt Balder onder de badkuip vandaan en schrik ik me rot. Het is normaal voor Balder (de andere kat) om onder de badkuip te zitten maar ik had hem daar niet verwacht.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: ik heb geen idee waarom ik zo slecht had geslapen. Ik beloof dat ik bij papa en bij mama het gras zal gaan harken ;). Ik vind het wel fijn om te horen dat jullie sociale leven langzaam weer iets meer word en op bezoek kunnen gaan bij andere mensen.

Favoriet Noors woord van de dag: sjiraff / vertaling van gisteren: ui


Reacties

Reacties

Theo

He meiske

wat vervelend van die blaar. Je hoeft bij mij het gras niet te harken als je het onkruid in de tuin maar weghaalt.
Laat je weten wat er gebeurt met het hotel. hopelijk komt alles goed.

Ja ik kan me in denken dat het schrikken is als er opeens een kat komt.

geniet van de komende tijd, daar doen ze toch ook wel wat aan pinksteren, dus zal het wel druk worden in het cafe zondag en maandag

Theo XXX

Noors woord geen idee scherf?????

Iris

Lijkt me wel schrikken ja, als er ineens een kat onder de badkuip vandaan komt haha. Wel jammer dat het daar zo slecht weer is, jullie mogen best wat van de hitte hier hebben hoor ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active