Virge van Straalen

25/05

Vandaag is het maandag wat betekend dat ik weer een dagje vrij ben. Ik ruim mijn kamer op en doe de was. Verder doe ik niet echt iets, maar dat is ook wel fijn. Tove gaat vandaag naar Tromsø en vraagt of ik mee wil, ik heb daar niet echt de behoefte aan. 'S middags belt Jasmijn omdat ze een keer vroeg klaar is met stage. Vandaag eten we weer wat later maar ik ben inmiddels gewend aan het onregelmatige eten. We eten bloemkoolsoep, wat best lekker blijkt te zijn.

Favoriet Noors woord van de dag: blomkål / vertaling van gisteren: eland

Reacties

Reacties

Iris

Moet ook wel eens lekker zijn, even dagje niets en relaxen. Heb je echt helemaal niets gedaan? Of toch nog iets van serie of film gekeken? Of iets anders gedaan?

En wel met Jasmijn bellen en dan mij niet even toevoegen aan t gesprek... Weet ook weer waar ik sta ;) JK ik mis je wel hoor, als je zin hebt om een keertje bij te kletsen of gwn random te praten, je kan me altijd appen hoor! Xxxxx

Theo

Hoi meiske

Fijn zo'n vrije dag.Ja dan moet toch ook de was gedaan worden. en een dag niets doen is ook leuk, heb je en beetje kunnen lezen of was het netflixxen.

Je mag me ook wel bellen hoor mis je. Zullen we deze week weer skypen. Ik kan elke dag behalve vrijdag

Theo XXX

Noors woord makkie dat is Bloemkool

Oma van Straalen

Hoi Virge
Hier ben ik weer. Bedankt voor de foto~s. Veel nieuws valt er niet te vertellen. Gisteren is Ellen weer geweest met de wekelijkse boodschappen wat erg fijn is nu ik zelf nog geen winkels kan bezoeken. Het is geweldig mooi weer hier dus ben ik veel buiten. Genieten van de zon. Morgenochtend kom Theo naar Oisterwijk om de goten schoon te maken. Hopelijk is het bij jullie intussen ook weer wat warmer geworden. Hier moet je het vandaag mee doen, Volgende keer ook weer iets langer.
Veel succes met alles daar.
Knuffel.
OMA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active