Virge van Straalen

15/05

Vandaag gaat Tove naar een winkel waar ze haar spullen verkoopt dus ben ik grotendeels alleen. Ik heb een video gemaakt om te laten zien hoe het hier veranderd is in de afgelopen maand. Het werk is vandaag niet heel spannend, ik moet de krulpeterselie in plugs en potjes doen en dan nog wat planten water geven. Het jammere is dat het echt heel hard waait en sneeuwt, hierdoor is het echt enorm koud en hoop ik stiekem dat de dag een beetje snel voorbij gaat. Qua werk was vandaag niet super interessant, er waren geen klanten en het werk in de kas was ook niet echt mega leuk. 'S avonds eet ik noodles met het overgebleven prutje. Vandaag ben ik ook weer erg moe dus ik ga op tijd naar bed.

Favoriet Noors woord van de dag: esel / vertaling van gisteren: hoofdpijn

Ik heb ook weer een nieuwe video geüpload, dit is vooral om de veranderingen te laten zien!

Reacties

Reacties

Oma van Straalen

Goede morgen Virge
Ik zag onder je verhaal een blauw balkje met VIND IK LEUK en dacht daar zal ik op klikken
maar als ik er nu weer op druk staat er Vind ik niet meer leuk. Dus dat vind ik niet zo leuk om te zien. Kun je me nog volgen ?? Het was goed bedoeld !
Gelezen dat het bij jullie nog steeds sneeuwt. Ik hoop dat je snel wat beter weer krijgt. Hier wordt het iedere dag iets warmer en dus ook weer zon. Heb ook genoten van je video maar ben het met Theo eens dat het wat snel gaat. Maar heb nu toch een indruk gekregen hoe het er allemaal uitziet. Hier valt niet zoveel nieuws te vergaren dus moet het hier vandaag mee doen.
Vee;l liefs.
OMA

Theo

hoi meiske

Je video had ik vanochtend gezien. Erg leuk.
Ja het werk kan niet altijd even leuk zijn. Maar ik zie wel dat je het leuk vind.

Hoe gaat het met je hoofdpijn.Had oma nog tips?

Weet je hoe het komt dat je zo moe bent (slaap je wel voldoende) anders proberen aan melatonine te komen

Fijn weekend

ellen

Hai virge
Wat leuk die video:
- diepvriezers
- opslag
- al die kruiden leuk geeft een goed beeld van waar je bent. En die sneeuw; kan het blijven schrijven; bijzonder he!
Je lijkt behoorlijk volleerd zeg al die kruiden plantjes.
En je was heel goed te verstaan!
Had je dit allemaal verwacht?

Wel in nederland flink getuinierd en door je verhalen ook maar eens iets lekkers gebakken!!
Kappers zijn weer open en die belde vorige week dus hup stuk eraf en wat een voorzorgsmaatregelen was echt top!
Verder gisteren gewerkt, maar daar zal ik je niet mee lastig vallen. Oke ik ga douchen na al dat onkruid trekken ha ha.
Jij ook een mooie dag nog en hopelijk heb je het naar je zin gehad overdag.
Liefs Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active