Virge van Straalen

14/05

Als ik wakker word heb ik nog steeds erge hoofdpijn. Dit word vandaag even doorbijten. Na mijn ontbijt ga ik naar het café om te vragen wat ik moet doen. Ik begin met het labellen van de vijgen chutney die ik gister niet afkreeg en daarna ga ik verder met de rode bessen jam te labellen. Ik heb er echt veel moeite mee want mijn hoofd doet enrom veel pijn en het liefst hou ik mijn ogen gesloten. Als ik alle potjes heb gelabeld geef ik aan dat ik even een dutje ga doen, in de hoop dat het beter word. Helaas is dit niet zo het geval en vraag ik of het okay is als ik de rest van de dag vrij neem, en gelukkig is dit goed. Ik slaap bijna de hele dag en ga ik 's avonds even douchen. Daarna eten we wat en ga ik terug naar bed.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: Ik denk dat het toen zo'n 25 graden was? Terwijl het buiten zo'n 4 graden is. 400 viooltjes over potten is echt veel maar ze zijn makkelijk te doen. Als het 400 kruiden waren, ja dan was het allemaal verschrikkelijk geweest. Ik vind het nog steeds helemaal geweldig maar ik mis jullie ook wel allemaal. De rode bessen kwamen denk ik uit de vriezer maar ik heb geen idee, wel weet ik dat ze bij een mevrouw uit die buurt komen. Ik weet niet precies waar mijn hoofdpijn vandaan kwam maar ik drink genoeg. De meeste dagen komen er geen gasten maar ik denk dat het aankomende zondag (dé nationale feestdag van Noorwegen) best wel druk kan worden. Het communiceren loopt goed, ze spreekt goed Engels. Ik vind het helemaal prima hier, maar op sommige dagen mag het wel wat drukker van mij.

Favoriet Noors woord van de dag: hodepine / vertaling van gisteren: zwart

Reacties

Reacties

Oma van Straalen

Hier ben ik dan weer. Vandaag ben ik de eerste. Heb net je verhaal gelezen en hoop dat de hoofdpijn intussen over is. Buiten schijnt het zonnetje en de weerman voorspelt dat het alleen maar beter wordt. Dat wordt dan dit weekend en de komende week alleen maar genieten.
Ik lees ook dat je het daar erg naar je zin hebt. Houden zo zou ik zeggen.
Gisteren ben ik weer voor het eerst sinds weken naar mijn vriendin Annemarie geweest.Was weer erg gezellig. Hebben heerlijke hazelnoottaart gegeten om dat te vieren.
Ik wens jou ook een mooi weekend toe. Geniet van de nationale feestdag.
Veel liefs uit een zonnig Oisterwijk.
Kus.
OMA XXX

Theo

He meiske

Goed dat je vrij hebt gevraagd en nog beter dat je naar je lichaam hebt geluisterd en bent gaan slapen.
Hebben ze daar ook paracetamol. Maar tis niet fijn om weer hoofdpijn te hebben.

Ik hoop dat het vandaag beter gaat .

Hopelijk wordt het leuk en gezellig as zondag . (goedkeuring noorse grondwet in 1814)

Noors woord Hoofdpijn

Omi

Over je hoofdpijn.....
Daarover zou ik het best graag met je willen hebben maar doe dat via de mail.
Wel fijn dat je het naar je zin hebt. Houden zo!!
Lieve groet, ook van Opa
Omi.

Ellen

Getver hoop dat je hoofdpijn snel weggaat; lekker proberen alles de boel de boel laten he in je koppie 🤗
Morgen hopelijk een gezellige boel in het cafe!
Liefs Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active