Virge van Straalen

12/05

Vandaag heb ik niet zo lekker geslapen, misschien komt het door het feit dat het hier niet keer donker word. Ook sneeuwt het vandaag weer, als het goed is ook de laatste dag sneeuw. Ik werk vandaag weer in de kas, de bladpeterselie moet gedaan worden. Het is niet super leuk want het is best lastig om de plugjes te verdelen in kleinere stukjes. De mini plantjes vallen snel uit elkaar en het is lastig om ze weer bij elkaar te krijgen. Het neemt heel de dag in beslag, maar dit kan ook komen doordat ik vind dat ik wat langzaan werk. Op het eind van de dag heb ik zo'n 8 plugs en 10 kweekplaten, dus zo slecht is het nog niet. Als ik op mijn kamer zit bedenk ik me dat ik zin heb ik pizza, wat we tot mijn verbazing ook gaan eten. Tove wilde het namelijk makkelijk houden, wat ik geen probleem vind. Ik doe de afwas en ga vandaag eens een keer in bad.

Antwoorden op de vragen van de blog van gisteren: Fijn dat u toch nog een fijne verjaardag heeft gehad, maar wel jammer dat het daar wat kouder wordt, ik hoop dat het weer wat beter gaat worden. Het had geen zin gehad om snowboots mee te nemen want de sneeuw op de paden die ik wil gaan doen verdwijnt uiteindelijk. En als de zon schijnt word het al snel heet.

Favoriet Noors woord van de dag: midnattsol / vertaling van gisteren: winkel

Reacties

Reacties

Iris

Dan komt dat oogmasker denk goed van pas, als het daar niet meer donker wordt. Toevallig dat je zin had in pizza en dat ook ging eten haha. Hier gaat alles z'n gangetje en vooral druk met school. Het weer is nog steeds niet super warm, maar dag zal vanzelf wel weer komen :)

Theo

Hoi Meiske

Jammer dat je niet goed geslapen hebt, ja het kan gebeuren dat het verpotten een keertje niet gaat. Je werkt alleen dat werkt ook niet mee.

Fijn dat je pizza hebt gegeten. Vast niet zelf gemaakt. Smaken ze anders als bij ons.

Hier alles zijn gangetje, weer valt tegen maar eind deze week wordt het weer 21 graden met lekker veel zon.

Theo XXX

Noors woord middennacht zon

ps Ben je aan het missen meiske. Maar blijf maar lekker daar.

Ellen

Hai dat is weer eens iets anders peterselie!!!
Iris schreef het al en ik dacht het maskertje een idee...?
Hier regent het momenteel ....
En verder niet zoveel te vertellen verder maar dat komt de volgende keer weer.
Fijne dag vandaag! Liefs Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active