Virge van Straalen

4/05

Vandaag ben ik weer een dagje vrij en dus doe ik lekker rustig aan. Ik heb namelijk niet zo goed geslapen maar ik weet niet waarom. Misschien komt het door dat het niet meer echt donker word, misschien ook niet. Ik wilde vandaag een cake bakken maar Tove heeft de ruimte in de keuken nodig. Dan nog maar eventjes de lammetjes bezoeken, wat blijven ze toch lief. Ook bel ik vandaag veel met het thuisfront, ik vind het fijn om even iedereen gezien te hebben. Als avond eten hebben we vandaag fiskekaker, een soort hamburger van vis in een overheerlijk sausje. Nou ja, een overheerlijk sausje met wat fiskekaker er in. Ik weet niet wat er in de saus zit, maar er zal wel flink room en boter in zitten.

Favoriet Noors woord van de dag: kjøleskap / vertaling van gisteren: kruiden

Reacties

Reacties

Iris

Lijkt me ook wel eens lekker, even een dagje lekker niets doen. Heb je ook zeker wel verdient na zo veel en hard werken!

Theo

hoi meike

Fijn een vrije dag alleen jammer dat je nu net niet in de keuken kan om die cake te bakken. Vond het ook erg leuk om te skype.

Ja kleine diertjes blijven leuk geniet er maar lekker van.

Theo xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active