Virge van Straalen

23/04

Vandaag heb ik gelukkig al minder last van mijn keel maar ik voel hem helaas nog wel. Tove en ik gaan vandaag verder met het over potten van de planten. Het is vandaag echt koud dus zetten we de op diesel werkende verwarming aan om het nog een beetje warm te krijgen. Buiten de kas is het twee graden en regent het heel de dag, binnen is het zo'n tien graden. We werken hard om het warm te krijgen, maar omdat we de hele tijd bezig zijn met het natte, koude potgrond schiet het niet heel erg op. Als het ongeveer 2 uur is gaan we lunchen, dit keer hebben we een Noors zoet brood met brunost, een bruine kaas. Dit blijkt echt mega lekker te zijn, het heeft een karamelachtige smaak wat heel goed samen gaat met het wat zoetere brood. Omdat Sara vandaag naar huis gaat stopt Tove met werken om ongeveer kwart voor vier. We nemen met zijn alle nog wat foto's en daarna nemen we afscheid van Sara. Daarna ga ik verder in de kas en kan ik nog even verder gaan met het overpotten. Als ik om zes uur klaar ben ga ik naar binnen en kan ik mijn spullen naar mijn kamer brengen. Deze was eerst van Sara en ik zou hier eigenlijk al in gaan maar doordat Sara wat later moest terug reizen had ik tijdelijk een andere kamer. Vandaag eten Will en ik "al" om negen uur. Hierna kijk ik nog the breakfast club en ga ik naar bed.

Antwoorden op de vragen van mijn vorige blogpost: helaas heb ik geen snoepjes of iets bij voor mijn keel en zover ik weet heeft Tove hier geen kruid voor, dit word afzien dus.

Favoriet Noors woord van de dag: frosk

Reacties

Reacties

Iris

Gelukkig een keertje eerder eten, dat moet fijn geweest zijn. Succes met werken vandaag weer xxx

Theo

Fijn dat je een keer op tijd kon eten. Nog fijner is dat je nu een grotere kamer hebt. Ben erg benieuwd naar die kaas. ga hem google. Je moet wel hard werken meiske wat vind jezelf?

Noors woord Kikker als je na denkt in alle talen kom je er wel een beetje achter.

Fijn weekend moet je heel het weekend werken of ook tijd voor jezelf.
Hopelijk maak je zelf wel foto's voor later

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active