Virge van Straalen

22/04

Als ik wakker word merk ik dat ik voor het eerst sinds tijden weer enorme last van mijn keel heb. Vandaag werken Tove en ik in de kas, Sara is vrij en Will werkt aan de website. We maken eerst een bloemenbank klaar en zetten hier vervolgens bloemen in. Ik merk dat door het warmte verschil van in en buiten de kas mijn keel meer pijn gaat doen, ik besluit daarom rustig aan te doen. Daarna gaan we wat drinken en heeft Tove een verrassing voor mij, een Nederlands koppel heeft toen ze daar waren deventerkoek mee genomen en wat achter gelaten. Als we klaar zijn gaan we wat plantjes uit de kelder halen, die we ook gaan overplanten. Het is vandaag een stuk kouder dus doen we de deuren achter in de kas dicht. Eenmaal klaar met werken ga ik naar binnen om op te warmen. Ik Skype weer eventjes met papa en gelukkig voel ik me dit keer niet zo eenzaam. Daarna bel ik nog even met Pepijn en gaan we avond eten. Tove geeft aan dat ze morgen bij Per eet, Will en ik eten dus alleen.

Favoriet Noors woord van de dag: ku


Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Vreemd van die keel heb je wat snoepjes daar voor bij. Fijn dat jeje niet eenzaam voelt na het skypen, want dat is niet de bedoeling.

Verder heb jij je pasje al binnen dat zou je nog laten weten.

noorswoord : koe zonder op te zoeken vind het leuk elke dag 1 woord te leren als ik er niet uit kom zoek ik het ff op

Ellen

Hai hai
tove is wel zorgzaam: deventer koek, geen vlees. Fijn dat ze rekening met je houdt.
Mare heeft Tove niet een kruid tegen je keelpijn?
Dank weer voor je verslag?
Veel plezier; let goed op jezelf en geniet!
Mye kjærlighet x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active